Exportadministratör till vår kund i söderort
Arena Personal Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
För kunds räkning söker vi en kundorienterad och ansvarsfull exportadministratör/ordermottagare. Detta är en bred roll där du kommer att ingå i ett team som sköter företagets order- och exportadministration. Tjänsten innebär dagliga kontakter med olika aktörer på marknaden världen över. Du kommer att ansvara för olika arbetsuppgifter från order till leverans. Mycket tid kommer att läggas på administration och externa kontakter.
Vi söker dig som tidigare arbetat med exportadministration och kundnära arbetsuppgifter och med erfarenhet av orderhanteringar, tullhantering och kvalificerad administration. Du är välbekant med leveransvillkor och leveransbevakning och har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem. Erfarenhet av Movex är mycket meriterande.
Som person gillar du att ta ansvar, du är strukturerad, noggrann och har förmåga att prioritera. Du tycker om att arbeta såväl självständigt som i team och du kan snabbt ta viktiga beslut. God kommunikativ förmåga är ett måste både på svenska och engelska i tal och skrift. Du tycker om att ge service samt har ett intresse av kundrelationer.
Stämmer denna beskrivning in på dig är du välkommen med din ansökan snarast via vår hemsida:
http://www.arenapersonal.com/s%C3%B6ka-lediga-tj%C3%A4nster-jobb.aspx?JobAdId= 307878
Intervjuer kommer att ske löpande och vår ambition är att tillsätta tjänsten omgående då tillträde ska ske snarast. Tjänsten börjar som en inhyrning. För rätt person kan det leda den till anställning. Vår kund har sitt kontor i Västberga Allé och tjänsten är på heltid. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Isabelle Lilja på 08-587 117 04.
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2011-02-04Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Box 30117
10425 Stockholm
KontorsadressAlströmergatan 14
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58711700
Faxnummer: 08-4118490
Jobbnummer 842271
Observera att sista ansökningsdag har passerat.