Experis Finance söker ekonomiassistenter för kommande konsultupp

Experis Finance Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2015-04-10

Dina arbetsuppgifter
Vi ser ett ökat behov av erfarna ekonomiassistenter till vår konsultverksamhet i Göteborg. Arbetsuppgifterna kan variera i både omfattning och karaktär beroende på vilket uppdrag som blir aktuellt. Att arbeta som konsult hos oss innebär att du blir anställd av Experis Finance och kommer arbeta på uppdrag ute hos våra kunder. Som konsult behöver du vara beredd på att byta arbetsplats och träffa nya människor.

Vem är du?
Du har minst 1 års arbetserfarenhet av ekonomiarbete. Du har goda kunskaper i kund- och leverantörsreskontra, avstämningar och besitter grundläggande kunskaper i Excel. Vi vill att du ska ha arbetat i ett ekonomisystem tidigare, exempel Agresso, Visma, SAP, Pyramid eller Navision. Du talar och skriver både på engelska och svenska obehindrat.

Har du erfarenhet av kravhantering, konteringar, betalningar och även varit behjälplig vid bokslut ser vi detta som meriterande.
För att lyckas i rollen är du social, självgående och positiv. Självklart är du noggrann, ansvarsfull och strukturerad. Du räds heller inte för att ta dig an nya uppgifter. När vi får in uppdrag har våra kunder ett akut behov av förstärkning, därför kan du inte ha mer än en månads uppsägningstid från din eventuella nuvarande tjänst.

Vad kan vi erbjuda dig?
Spännande tjänster på intressanta företag, - både välkända och nystartade.
• Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt
• Möjlighet att jobba i svensk och internationell miljö
• Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter

Kontaktperson för detta jobb
Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via www.experis.se . Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Har du frågor kring tjänsten? Maila Talent Sourcer Annelie Hermansson på annelie.hermansson@se.experis.com .

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-03
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Annelie Hermansson

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2243290

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: