Executive Assistant till mediebolag i centrala Sthlm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Lockas du av att arbeta i en föränderlig miljö där teamwork främjas för att tillsammans uppnå mål där alla uppskattas för sitt engagemang och bidrag, och där kulturen är receptet på framgång? Då ser vi fram emot att få välkomna dig som Executive Assistant!
Hos oss står tillväxt, förändring, digitalisering och innovation på agendan och som Executive assistant till den skandinaviska VD 'n kommer du få ansvaret att administrativt stötta VD och till viss del övrig ledningsgrupp på denna resa. Ansvaret att deras moderna kontor fortsätter hålla sin höga standard och att arbetsleda receptionen är också en av dina huvuduppgifter. Detta är en fantastisk roll för dig som gillar att ha många bollar i luften, jobba i ett team och vara spindeln i nätet i en organisation där ingen dag är den andra lik!
Du kommer ingå i en skandinavisk organisation och jobba tätt tillsammans med ytterligare en assistent där ni stöttar och hjälper varandra.
Rollen innefattar bl a, men är inte begränsade till:
• Att administrativt stötta och vara den skandinaviska VD 's högra hand
• Boka, planera och koordinera resor
• Kalenderhantering
• Sitta med på ledningsgruppsmöten, föra protokoll och följa upp på actionpoints
• Samordna olika konferenser och events
• Förbereda presentationer till VD och ledningsgrupp
• Vara djupt involverad i anordnandet av kickoffer med allt ifrån material till koordinering och bokning.
• Ansvara för drift av kontoret och arbetsleda receptionspersonal
• Hantera inköp och leverantörskontakter
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av liknande arbete. Du älskar att vara spindeln i nätet, vara proaktiv och ge förstklassig service till VD och ledningsgrupp. Du tycker om att omges av människor och är en utbredd lagspelare som vill dela med dig av din energi och positivitet till din omgivning. Din erfarenhet gör att du också vågar ge råd och stöd till VD och ledningsgrupp i hur de ska optimera sin vardag på bästa sätt. Eftersom du kommer att arbetsleda reception och vara ansvarig för drift av kontoret är egen erfarenhet av receptionsarbete/erfarenhet som Office Manager ett stort plus.
Nu erbjuds du en fantastisk möjlighet att i vara med på en fortsatt tillväxtresa, jobba nära VD och ledningsgrupp på ett företag i förändring och som är pionjärer inom sin bransch. Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid. Kontoret är beläget i moderna lokaler på Birger Jarlsgatan i Stockholm. Du välkomnas av ett drivet gäng som alla brinner för det dom gör. Så vänta inte, sök redan idag då urval och intervjuer sker löpande!
Har du frågor är du välkommen att kontakta Victoria Tjernström på
victoria.tjernstrom@jurek.seSökord; Executive Assistant, VD-assistent, Koordinator, Assistent, Administratör, HR-koordinator, HR-administratör, Office Manager
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-05-17ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Tjernström
victoria.tjernstrom@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4794546
Observera att sista ansökningsdag har passerat.