Executive Assistant till ett välkänt konsultföretag
Ryska Posten / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2016-09-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Executive Assistant till ett välkänt konsultföretag" (publicerad 2017-02-27) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Om tjänsten:
Nu söker vi en Executive Assistant till vår kund som är verksam inom management consulting. Tjänsten är på heltid och är ett vikariat som sträcker sig minst ett år framåt, dock finns det stor chans till förlängning och en fast anställning då företaget är i en expansiv fas. Det är ett välkänt internationellt företag som har ett gott rykte världen över. Nu söker företaget en Executive Assistant till deras Stockholmskontor. Du kommer att stötta 3-5 seniora konsulter eller partners. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08.00-17.00
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Hantera och samordna kalendrar, resor och möten.
• Boka resor och hotell.
• Arrangera middagar, events samt logistik kring konferenser med mera.
• Fungera som researcher och vid behov ta fram underlag och information inför möten och resor.
• Förbereda presentationer och material.
• Skapa, bibehålla och utveckla goda relationer till kunder, leverantörer och samarbetspartners.
• Korrekturläsning och översättningar.
• Ekonomiuppgifter, exempelvis fakturering och kvittoredovisning.
• Skriva protokoll
• Stötta kollegorna vid behov, exempelvis backup i receptionen
Vem söker vi:
För att vara aktuell för den här tjänsten ser vi att du har arbetat som Executive Assistant eller som VD-assistent i några år och det är meriterande om du har erfarenhet av branschen sedan tidigare. Som person är du professionell och representativ i kobination med en positiv och utåtriktad attityd. Du har erfarenhet av att arbeta med internationella kontakter samt är en god kommunikatör som behärskar det svenska och engelska språket flytande i både tal och skrift. Vidare har du god IT-vana och har mycket goda kunskaper i Officepaketet. Vi ser att du har en hög integritet och ett gott omdöme samtidigt som du är prestigelös och trygg i dig själv. Du lever efter mottot att ingenting är omöjligt och du är en sann problemlösare. Du är serviceinriktad, proaktiv och strukturerad. Vidare så är du initiativrik och har förmågan att identifiera vad som behöver göras och är van att fatta egna beslut. Du trivs att arbeta självständigt i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta på ett systematiskt och sansat sätt för att nå resultat.
Kravet är att du kan börja arbeta senast i början på november.
Skicka in din ansökan omgående, urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-09-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63 B
10253 STOCKHOLM
KontorsadressRP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3066212
Observera att sista ansökningsdag har passerat.