Executive Assistant med vilja att utvecklas!
Id. Entity AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-01-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Executive Assistant med vilja att utvecklas!" (publicerad 2016-02-23) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Id. Entity AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Till McKinsey & Companys professionella och engagerade assistentteam i Stockholm city söker vi dig som arbetat några år som kvalificerad assistent och vill fortsätta att utvecklas i en supportroll där du ger service av högsta kvalitet till våra konsulter och delägare. Vår företagskultur kännetecknas av högt tempo, många internationella kontakter samt stor tonvikt på kvalitet och professionalism.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att ge administrativ support till våra delägare, vilket bland annat innebär:
• Planering av kalender i Lotus Notes vilket inkluderar bokning av resor, möten, konferenser och events, både inom Sverige och internationellt.
• Bevaka telefon och e-mail samt agera självständigt när situationen kräver det
• Kritiskt granska, förbättra och kvalitetssäkra framtaget material
Du arbetar hela tiden kreativt med att hitta lösningar på stort som smått. Varje dag kommer du i kontakt med svenska och utländska klienter och konsulter. Att arbeta i vårt team ställer höga krav på förmågan att göra ständiga prioriteringar, att arbeta under tidspress och leverera gentemot uppsatta deadlines.
Egenskaper som kännetecknar dig är:
• Lättlärd och nyfiken lagspelare med en can-do attityd
• Intresse och fallenhet för både skriftlig och muntlig kommunikation
• Prestigelös och flexibel
• Noggrann och strukturerad
• Social och energifylld
Publiceringsdatum2016-01-04BakgrundEn lämplig utbildningsbakgrund är gymnasieutbildning med relevant påbyggnadsutbildning. Det är meriterande om du har en universitets- eller högskoleexamen. Du har hunnit arbeta ett par år efter avslutade studier. Troligen har du rest, studerat, bott eller jobbat utomlands under någon period av ditt liv och skriver och talar därför riktigt bra engelska. Du är mycket datorvan och behärskar Office-paketet med lätthet.
Söka tjänsten:
Tjänsten är ett föräldravikariat på 12 månader, och för rätt kandidat kan det finnas möjlighet till förlängning. Önskat tillträde är så snart som möjligt. McKinsey & Company har höga förväntningar på sina medarbetare och erbjuder därför en förmånlig arbetsplats med många utvecklingstillfällen och en stor omsorg om sin personal.
Vi kallar till intervjuer fortlöpande och vill gärna ha din ansökan snarast och senast den 8 januari 2016. Tjänsten söker du genom att klicka på "ansök här". Vår kund skulle tycka det vore kul att komplettera sitt nuvarande assistentteam med fler killar, därför ser vi gärna manliga sökanden.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Ruhn Gibeck på 0766 43 34 53,
malin.ruhn.gibeck@id-entity.se eller Ylva Ottosson på 0733 914108,
ylva.ottosson@id-entity.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Föräldrarvikariat på 12 månader
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
malin.ruhn.gibeck@id-entity.seFöretagID. ENTITY AB
AdressID. ENTITY AB
TEGNÉRGATAN 35 2 TR
11161 STOCKHOLM
KontorsadressTEGNÉRGATAN 35
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-216890
Jobbnummer 2601476
Observera att sista ansökningsdag har passerat.