Eslövs Kommuns Hemvård söker Undersköterska för tillsvidaretjäns

Eslövs Kommun, Vård och Omsorg / Apotekarjobb / Eslöv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla apotekarjobb i Eslöv, Kävlinge, Höör, Lund, Svalöv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Eslövs Kommun, Vård och Omsorg i Eslöv

Genom engagemang, nyskapande och allas lika värde arbetar vi tillsammans för att Eslöv ska vara Skånes bästa kommun att bo och verka i år 2025. I linje med vår vision är det viktigt för oss att våra medarbetare är delaktiga, engagerade, trivs och utvecklas. Nio av tio medarbetare upplever sitt arbete som meningsfullt och känner stolthet över att arbeta i Eslövs kommun.

Välkommen att bli en av oss!

Förvaltningen Vård och Omsorg rymmer tre verksamheter, äldreomsorg, stöd till personer med funktionsnedsättning samt socialtjänst över 18 år. Med den enskilde individens behov i fokus arbetar vi för att åstadkomma goda levnadsförhållanden för de kommuninvånare som har behov av vård och omsorg samt för deras delaktighet i samhällslivet.




Publiceringsdatum
2017-01-11

Arbetsuppgifter
Välkommen till ett av samhällets viktigaste arbeten!

Den enskildes behov står i centrum och utifrån det organiseras vårt arbete. Vill du vara med och göra skillnad förmänniskor varje dag?

Förvaltningen Vård och Omsorg söker nu fyra nya medarbetare till äldreomsorgens Hemvård, dels på område Söder, dels på Ytter Norr.

Tjänsten är en tillsvidareanställning och tjänstgöringsgraden bestäms efter överenskommelse.

Du kommer att stötta vid förekommande sysslor t.ex. personlig hygien, tvätt, arbeta med delegerade sjukvårdsuppgifter och dokumentation. Du ska finnas tillhands i det dagliga och arbeta för att bidra till en meningsfull, trygg och aktiv vardag.

Ett Socialt och rehabiliterande synsätt ser vi som något självklart och vi arbetar aktivt med att stärka individens självbestämmande.


Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du är utbildad undersköterska, eller motsvarande, samt att du har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg. Det är även ett krav att du har körkort.

I arbetet ingår dokumentation vilket innebär att du måste ha datorvana samt kunna uttrycka dig på svenska i både tal och skrift.

Du som söker är intresserad av att arbeta med människor, du ska kunna möta och kommunicera med brukarna utifrån
deras olika behov. Vi förutsätter att du är ansvarfull, flexibel och har en god samarbetsförmåga.

Du som söker ska ha fyllt 18 år.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsterna kan tillsättas innan sista dag för ansökningsdatum.


ÖVRIGT
Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma Recruit 0771-10 10 29.

Inför rekryteringsarbetet har Eslövs kommun tagit ställning till önskvärda rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid / deltid. Enligt överenskommelse Schema. Främst dagtid, men även viss kvällstjänstgöring Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.

Ersättning
Månadslön Eslövs Kommun tillämpar individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-31
Ange följande referens när du ansöker: A644232
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Paulina Hallgren paulina.hallgren@eslov.se 0413-62354
Liselotte Karlsson liselotte.karlsson@eslov.se 0413-62531

Företag
Eslövs kommun, Vård och Omsorg

Adress
Eslövs kommun, Vård och Omsorg
Eslövs kommun
24180 ESLÖV

Kontorsadress
Gröna Torg 2 24180 Eslöv

Jobbnummer
3256521

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Eslövs Kommun, Vård och Omsorg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Eslövs Kommun, Vård och Omsorg: