Erfarna rekryterare till spännande uppdrag på stor myndighet

Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-12-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfarna rekryterare till spännande uppdrag på stor myndighet" (publicerad 2016-12-29) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Rekryterare / HR
Är du en driven, självgående och lyhörd person som vill vara med att rekrytera och utforma personalstyrkan hos en av Sveriges största myndigheter? Har du 3-5 års erfarenhet av rekrytering och har tidigare arbetat på en statlig myndighet? Har du vanan att själv driva rekryteringsprojekt, kan snabbt sätta dig in i ett uppdrag samt har ett stort intresse för människor? Då har vi uppdraget för dig! Proffice söker nu för kunds räkning flera rekryterare inom statlig verksamhet.

Uppdragsgivare: Proffice Sverige

Ort: Stockholm

Omfattning: Start omgående och 6 månader med stor möjlighet till förlängning. Heltid, kontorstider.

Sista dag att ansöka är 2017-01-16

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Elin Edström, 072-589 89 93, elin.edstrom@proffice.se [ mailto:elin.edstrom@proffice.se ] eller Lotta Kantsjö, 070-343 03 89, lotta.kantsjo@proffice.se [ mailto:lotta.kantsjo@proffice.se ]

Kvalifikationer:
För rollen som rekryterare krävs 3-5 års erfarenhet av rekrytering, goda färdigheter i Officepaketet liksom tidigare erfarenhet av att ha arbetat med något rekryteringssystem. Du behöver behärska mycket god svenska och gärna engelska i såväl tal som skrift. Du har erfarenhet av arbete inom statlig verksamhet och vi ser det som starkt meriterande om du tidigare arbetat med rekrytering på en offentlig verksamhet.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas i den här rollen har du ett personligt engagemang, är självgående med en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Samtidigt har du lätt för att samarbeta i team, är relationsskapande och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Vidare ser vi att du är fokuserad, stabil och stresstålig samt håller deadlines med förmågan att kunna prioritera och leverera hög kvalitet i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Organisations-/företagsbeskrivning:
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Vi är en del av det globala HR-tjänsteföretaget Randstad. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-12-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-16
Ange följande referens när du ansöker: 200992464
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Larsson elin.edstrom@randstad.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM

Jobbnummer
3220756

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: