Erfarna administratörer till myndigheter i Stockholmsområdet
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Vi har upphandlat avtal med Kammarkollegiet som avser bemanning inom tjänstemannasektorn, och vi har även återkommande rekryteringsuppdrag för tjänster i kommuner och kommunala bolag, utifrån SKL-avtal (Sveriges kommuner och Landsting).
Publiceringsdatum2018-03-12Dina arbetsuppgifterJust nu söker vi erfarna administratörer till kortare och längre konsultuppdrag på statliga myndigheter och andra offentligt styrda organ. Vi ansvarar även för direktrekrytering av administratörer till flera kommuner och kommunala bolag i Stockholmsområdet. Utformningen av uppdragen varierar med avseende på vilken arbetsplats det gäller, samt hur många års erfarenhet du har som administratör. Exempel på vanligt förekommande ansvarsområden kan vara:
• Sköta administrativa rutiner.
• Planera och samordna.
• Arbeta utifrån fastlagda rutiner.
• Vara ett operativt stöd för verksamheten.
• Formulera brev och protokoll.
• Fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ.
• Projektplanering och uppföljning av projekt.
Vem är du?
Vi söker dig som har gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning, samt minst ett års erfarenhet av att arbeta som administratör. För en del av uppdragen krävs att du har minst tre års erfarenhet.
Har du erfarenhet av att arbeta i en offentligt styrd organisation är det meriterande. För tjänsterna krävs att du är van att arbeta i MS Office och har goda kunskaper i om dokument- och ärendehanteringssystem (exempelvis Public360, W3D3 eller Visual Arkiv).
Som administratör bör du vara noggrann och samtidigt effektiv. Du har beslutsförmåga, formulerar dig väl och kan ge stöd i olika frågor. I de mer kvalificerade administratörstjänsterna ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med projekt och att du bistår i utvecklingen av den administrativa processen.
Du erbjuds
Som administratör har du en viktig roll att fylla i den offentliga verksamheten. En väl organiserad administration bidrar till ett funktionellt, rättssäkert och effektivt arbete, både internt och externt, vilket i förlängningen kommer allmänheten till godo.
Administratörsuppdragen kan komma att variera i längd och även i sysselsättningsgrad. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos någon av våra kunder, alternativt rekryteras direkt till någon av våra kunder. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta My Bergdahl på mail
my.bergdahl@jurek.se eller telefon 070-773 18 91. Välkommen med din ansökan redan idag på
www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Sista ansökningsdag
Vi intervjuar löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmily Beijer 0700-22 05 76
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4015105
Observera att sista ansökningsdag har passerat.