Erfaren sälj- och kundtjänstmedarbetare till internationellt för

Maxkompetens Sverige AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Sverige AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Upplands-Bro, Täby eller i hela Sverige

Maxkompetens Sverige AB

Publiceringsdatum
2011-12-23

Arbetsuppgifter
För direktrekrytering till kund söker vi nu en sälj- och kundtjänstmedarbetare i Sollentuna. Vår kund är ett stort internationellt företag med verksamhet i 130 länder, exempelvis i världsdelarna Afrika, Asen, USA och Europa. Företaget säljer kontorsmaterial och har cirka 200 anställda i Sverige.
Som sälj- och kundtjänstmedarbetare kommer dina främsta arbetsuppgifter att innefatta försäljning av företagets huvudprodukt samt underhåll av befintliga kundrelationer. Du kommer att ha en samordnande roll mellan retention-, sälj- och serviceavdelningarna. Vidare kommer du att uppgradera lösningar, följa upp retur av produkter och utveckla metoder för hantering av kunder. Arbetet planerar du tillsammans med avdelningens säljchef.
Hos vår kund råder en stark säljkultur med fokus på vassa tävlingar, högt tempo, resultat och prestation. Du som är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna, har mycket energi och en stor dos eget driv kommer att lyckas i rollen som sälj- och kundtjänstmedarbetare.

Profil
Vi söker dig som brinner för service! Du har cirka 5 års erfarenhet inom kundtjänst och har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap. Vi ser gärna att du arbetat som innesäljare eller liknande. Erfarenhet av B2B försäljning är starkt meriterande.
Vi tror att du är en proaktiv, självgående och driftig person som sporras av mål. Du är engagerad i det du företar dig och motiveras av att arbeta i team tillsammans med drivna och fokuserade människor. Du är en person som ofta kommer med goda idéer som kan bidra till en bättre service gentemot företagets kunder.
Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i svenska och engelska, såväl tal som skrift. Du behärskar Office- paketet väl.
Start: Januari.
Arbetstid: Kontorstider.
Lön: Individuell lönesättning.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan via vår hemsida www.maxkompetens.se.
Välkommen med din ansökan!
(Nyckelord: kundtjänst, innesäljare, B2B, service)

Om företaget
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag när det gäller uthyrning och rekrytering av studenter och unga akademiker. Sedan 2003 har vi hjälpt våra kandidater och kundföretag att hitta varandra, med rätt person på rätt plats i rätt tid som resultat. Vi har tillgång till framtidens bästa arbetskraft och de mest spännande tjänsterna för unga akademiker och studenter. Läs mer om oss på www.maxkompetens.se!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-15
Ange följande referens när du ansöker: 751
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Maxkompetens Sverige AB

Adress
Maxkompetens Sverige AB
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm

Jobbnummer
1114827

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Sverige AB: