Erfaren sälj- och kundtjänstmedarbetare till internationellt för
Maxkompetens Sverige AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Sverige AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Upplands-Bro,
Täby eller i
hela Sverige Maxkompetens Sverige AB
Publiceringsdatum2011-12-23ArbetsuppgifterFör direktrekrytering till kund söker vi nu en sälj- och kundtjänstmedarbetare i Sollentuna. Vår kund är ett stort internationellt företag med verksamhet i 130 länder, exempelvis i världsdelarna Afrika, Asen, USA och Europa. Företaget säljer kontorsmaterial och har cirka 200 anställda i Sverige.
Som sälj- och kundtjänstmedarbetare kommer dina främsta arbetsuppgifter att innefatta försäljning av företagets huvudprodukt samt underhåll av befintliga kundrelationer. Du kommer att ha en samordnande roll mellan retention-, sälj- och serviceavdelningarna. Vidare kommer du att uppgradera lösningar, följa upp retur av produkter och utveckla metoder för hantering av kunder. Arbetet planerar du tillsammans med avdelningens säljchef.
Hos vår kund råder en stark säljkultur med fokus på vassa tävlingar, högt tempo, resultat och prestation. Du som är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna, har mycket energi och en stor dos eget driv kommer att lyckas i rollen som sälj- och kundtjänstmedarbetare.
ProfilVi söker dig som brinner för service! Du har cirka 5 års erfarenhet inom kundtjänst och har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap. Vi ser gärna att du arbetat som innesäljare eller liknande. Erfarenhet av B2B försäljning är starkt meriterande.
Vi tror att du är en proaktiv, självgående och driftig person som sporras av mål. Du är engagerad i det du företar dig och motiveras av att arbeta i team tillsammans med drivna och fokuserade människor. Du är en person som ofta kommer med goda idéer som kan bidra till en bättre service gentemot företagets kunder.
Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i svenska och engelska, såväl tal som skrift. Du behärskar Office- paketet väl.
Start: Januari.
Arbetstid: Kontorstider.
Lön: Individuell lönesättning.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan via vår hemsida
www.maxkompetens.se.Välkommen med din ansökan!
(Nyckelord: kundtjänst, innesäljare, B2B, service)
Om företagetMaxkompetens är ett av Sveriges ledande företag när det gäller uthyrning och rekrytering av studenter och unga akademiker. Sedan 2003 har vi hjälpt våra kandidater och kundföretag att hitta varandra, med rätt person på rätt plats i rätt tid som resultat. Vi har tillgång till framtidens bästa arbetskraft och de mest spännande tjänsterna för unga akademiker och studenter. Läs mer om oss på
www.maxkompetens.se!Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-15
Ange följande referens när du ansöker: 751
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagMaxkompetens Sverige AB
AdressMaxkompetens Sverige AB
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm
Jobbnummer 1114827
Observera att sista ansökningsdag har passerat.