Erfaren Receptionist Till Investmentbolag

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med start i mitten av januari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en erfaren receptionist till vår kund som är ett investmentbolag. Det är ett erkänt och etablerat investmentbolag som värderar kundfokus och professionalitet högt. Kontoret är beläget i moderna lokaler i centrala Stockholm.

I rollen som receptionist kommer du själv att ansvara för den dagliga driften av kontoret och se till att alla kunder och medarbetare får högklassig service. Du kommer även att stötta med vissa assistentuppgifter som exempelvis resebokningar och kalenderhantering. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och sprida glädje och energi. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Önskemålet är att du startar i mitten av januari.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2018-12-05

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:

Välkomna besökare

Växelhantering

Förberedelsen inför möten och konferenser

Beställa kontorsmaterial

Kontakt med leverantörer

Posthantering och boka bud

Resebokning och kalenderhantering

Arrangera event

Hjälpa till med fakturering och kvittohantering

Avlasta medarbetare med olika arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare arbetat som receptionist

Har en god administrativ vana och goda kunskaper inom Officepaketet

Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Brinner för att ge god service

Det är meriterande om:

Du tidigare har arbetat inom jurist- och finansbranschen

Som person är du positiv, självgående och serviceinriktad. Vidare är du proaktiv, noggrann och flexibel. Du är ansvarsfull och trivs med att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta deadlines samt har ett öga för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4493032

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: