Erfaren administratör
Arena Personal Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige Vi söker nu en mycket erfaren administratör för ett uthyrningsuppdrag i Helsingborg.
I rollen kommer dina främsta uppgifter vara att skapa arbetsorder till utförarna, uppdatera uppgifter i olika system, arkivering samt vara operativt stöd till avdelningschefer.
Du ska ha minst 5 års erfarenhet av administrativa uppgifter i ett större bolag med minst 50 anställda och flera avdelningar. Du besitter mycket goda kunskaper i MS-Office paketet och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Xellent. Det är ett krav på att du är flytande i svenska språket både skriftligt och i tal.
Som person ser vi att du har en positiv energi och vilja att utvecklas och lära dig. Du är självständig och har en förmåga att se helhet i ditt arbete. Vi vill också att du är noggrann, ordningsam och flexibel i ditt sätt.
Uppdraget beräknas starta i början på september och vara i 6 månader på heltid. Arbetet kommer att sker på plats hos arbetsgivaren.
Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-06-30ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagArena Personal Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916),
https://arenapersonal.com/ Arbetsplats Arena personal
Kontakt Mattias Svensson
mattias.svensson@arenapersonal.com Jobbnummer 6788617
Observera att sista ansökningsdag har passerat.