Engagerad IT-tekniker som brinner för service

mySafety / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos mySafety i Stockholm, Lidingö, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

Vår affärsidé är att erbjuda produkter, tjänster och information inom vardagssäkerhet som ökar människors trygghet. Vi finns till för alla människor, på fritiden och på jobbet. Vi hjälper dem att skydda sina hem, sina bilar och personliga ägodelar och ser till att de känner sig trygga när de reser på semester eller bara till affären. Våra produkter och tjänster utgörs bl.a. av vår spärrtjänst där vi spärrar förlorade kort, mobil och ID- handlingar, nyckelbricka att fästa på nyckelknippan för att öka chanserna att få tillbaka borttappade nycklar samt olika kompletterande försäkringar. mySafety har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster och har idag över 1 miljon användare. Vi är medlemmar i Sveriges Callcenterförening SCCF. mySafety Nordic IT stödjer verksamheten i Sverige, Finland och Norge med drift, projekt, applikationer, servicedesk och BI. Vi är för närvarande nio personer placerade i Stockholm och Helsingfors. Vår IT-avdelning kännetecknas av passionerade medarbetare som har ett tätt samarbete med verksamheten, korta beslutsvägar och ett stort individuellt ansvar. www.mysafety.se

Vi söker en hungrig och serviceintresserad IT-tekniker till vår nordiska IT-organisation med placering i Stockholm. Du är placerad i vår servicedesk och ansvarar för att tillsammans med de andra teknikerna för att lösa de incidenter och beställningar som rapporteras till vårt ärendehanteringssystem och skicka vidare de ärenden som behöver specialistkompetens. Din roll innefattar att jobba nära beställaren med felsökning och felavhjälpning. Du förväntas att i en positiv anda ge våra kunder bästa möjliga service. Vi är en liten organisation där alla jobbar nära varandra och löser problem i nära samarbete. Du rapporterar till vår nordiska Service Delivery Manager.

Vi söker dig som har erfarenhet av arbete på en IT-avdelning och har kunskap om:Installation och support av Windows 7-klienter

• Installation och support av applikationer
• Användarhantering i AD/Exchange
• Support av Android och iOS-enheter
• Support av skrivare, projektorer och annan allmän teknisk slutanvändarsupport

Då vi har alla delar av IT in-house så är det viktigt att du har ett brett intresse av IT, är prestigelös och har en hög arbetskapacitet. Vi har höga mål och en hög ambition på IT och du behöver vara en ambitiös person för att passa in. Du har troligtvis erfarenhet från en servicedesk/helpdesk och har en hög personlig integritet.

Vi intervjuar löpande så vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag, dock senast 2013-02-25. Ansökan tas endast emot via e-post till adressen jakob.anderberg@mysafety.se . Ange "Servicedesktekniker" i din ansökan.

Publiceringsdatum
2013-02-05

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jakob Anderberg, HR Business partner jakob.anderberg@mysafety.se

Företag
mySafety

Adress
mySafety
Tegeluddsv. 76
11528 Stockholm

Jobbnummer
1457824

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från mySafety

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos mySafety: