Electrolux söker omgående en norsktalande orderadministratör för

2 Complete / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2 Complete i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Södertälje eller i hela Sverige

Om 2Complete
Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.

Publiceringsdatum
2013-04-13

Om företaget
Electrolux är en global ledande tillverkare av hushållsmaskiner, utrustning för kök och rengöring. Mer än 40 miljoner produkter - kylskåp, tvättmaskiner, dammsugare, säljs varje år till konsumenter och professionella användare i över 150 länder under ledande varumärken som AEG-Electrolux, Electrolux, Zanussi och Husqvarna. Under 2009 hade Electrolux försäljning av SEK 109 miljarder och 51000 anställda. För mer information om företaget, se www.electrolux.com

Arbetsuppgifter
Electrolux söker nu en orderadministratör för ett längre uppdrag med start omgående. Du kommer att sitta i ljusa fina lokaler på Electrolux kontor i Stadshagen tillsammans med ett motiverat och professionellt team.
Som orderadministratör hos Electrolux kommer du att ta emot order och lägga in i det befintliga affärssystemet - SAP. Du sitter i en viktig position där effektivitet, noggrannhet och arbetsvilja är av största vikt. Du kommer att arbeta främst mot en försäljningsorganisation men även ibland mot återförsäljare. Då tjänsten riktar sig uteslutande mot Norge är det mycket meriterande desto mer förståelse och erfarenhet du har i det Norska språket - men det är inte ett krav. Då du kommer att arbeta i SAP ser vi gärna att du har någon tidigare erfarenhet med det affärssystemet, men erfarenhet från andra stora affärssystem ser vi positivt på.
Tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du är anställd hos 2Complete men arbetar som konsult åt vår kund.

Profil
För att passa i rollen som orderadministratör ser vi att du har tidigare erfarenhet från servicedesk/helpdesk och eller som administratör. Det är meriterande om du har arbetat i något större affärsystem, gärna SAP. Som orderadministratör är det viktigt att du är noggrann, effektiv och stresstålig. Du trivs i en administrativ roll och är positiv och kan hantera stora mängder registreringar. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och som kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person med ett stort driv och engagemang till ett glatt och engagerat team.

Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 130
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
2 Complete

Adress
2 Complete
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Jobbnummer
1521404

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2 Complete

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2 Complete: