Ekonomiintresserad orderadministratör
KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Mölndal
2019-12-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiintresserad orderadministratör " (publicerad 2020-01-08) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Mölndal,
Göteborg,
Kungsbacka,
Kungälv,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-12-20Om tjänstenÄr du en strukturerad administratör som vill arbeta med lättare ekonomi? Är du en prestigelös person som gillar att hjälpa till där det behövs? Har du en god initiativförmåga och rycker in där det behövs? Vi söker dig som vil ha en kombinerad roll ekonomi/administration/reception.
Denna tjänst är en direktrekrytering, du kommer därför bli anställd direkt hos kund. Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Vår kund har sitt kontor i Mölndal.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemanningsföretag. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Dina arbetsuppgifterNu har du chansen att arbeta på ett bolag med ett härligt gäng och högt i tak. Du kommer bli en del av ett tight team på ekonomiavdelningen, där dina främsta arbetsuppgifter är orderhantering och kund- och leverantörsreskontran för vårt svenska och norska bolag. Du erbjuds en bred roll, där vanliga arbetsuppgifter är ordermottagning, ankommande leverantörsfakturor, fakturering, inbetalningar, påminnelsehantering, behjälplig vid månads- och årsbokslut samt andra administrativa kontorsuppgifter. Tjänsten innebär daglig kontakt med både kollegor, kunder och leverantörer. I rollen ingår det även att ta hand om kontoret, svara i telefon samt köpa in kontorsmaterial.
KvalifikationerVi söker dig som är gymnasieekonom eller som har motsvarande utbildning eller arbetslivserfarenheter. Som person är du noggrann, strukturerad och har en god samarbetsförmåga. För att passa i tjänsten tror vi även att du är en positiv person som gärna tar egna intiativ och är prestigeslös.
Företaget befinner sig i en digitaliseringsfas, vilket innebär att du också kommer att vara involverad i förbättrings- och utvecklingsarbete.
Vi ser gärna att du är van vid Excel. Har du erfarenhet av att jobba i ett större ekonomi-/affärssystem är det meriterande. Svenska språket hanterar du obehindrat i tal såväl som skrift. Du behöver även vara trygg med engelska då kunderna finns över hela världen.
Övrig informationLåter detta som någonting för dig? Skicka in din ansökan direkt!
På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4029".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Jobbnummer 5016712
Observera att sista ansökningsdag har passerat.