Ekonomiassistet inom leverantörsreskontra med stort driv
Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2013-08-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistet inom leverantörsreskontra med stort driv" (publicerad 2013-10-14) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Är du en hungrig, framåt och noggrann ekonomiassistent? Då har vi en spännande jobb som kan vara aktuellt för dig!
Tjänsten
Vår kund levererar kompletta helhetslösningar till kontor och har sitt kontor i Kista, norr om Stockholm. Som ekonomiassistent arbetar du löpande med leverantörsreskontra. Du kommer ingå i en ekonomiavdelning bestående av 12 medarbetare. Initialt arbetar du som konsult via Placera Personal och efter sex månader övergår du till en anställning hos kundföretaget.
Publiceringsdatum2013-08-15Dina arbetsuppgifterI tjänsten som ekonomiassistent har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Registrera och kontera inkommande leverantörsfakturor
• Kreditera och utreda fakturor
• Avstämningar
• Ha kontakt med säljare och kunderna gällande fakturafrågor
KvalifikationerVi ser följande bakgrund som lämplig:
• Minst gymnasieekonom
• Några års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra
• Förståelse för hela flödet inom leverantörsreskontran
• Erfarenhet av kundreskontra
Som person är du driven, initiativrik och drivs av nya utmaningar. Du är noggrann, strukturerad, kan själv prioritera ditt arbete och har förståelse för vikten av en hög servicenivå.
Tycker du att detta låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonomiassistent, Kista, leverantörsreskontra, teamleader
Arbetstider och omfattningHeltid. Initialt arbetar du som konsult via Placera Personal och efter sex månader övergår du till en anställning hos kundföretaget.
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen, Rekryterare 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1626317
Observera att sista ansökningsdag har passerat.