Ekonomiassistent till uppdrag på ett år
SJR in Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR in Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Vi söker en engagerad och driven ekonomiassistent till en av våra kunder i Partille. Det är ett konsultuppdrag på heltid med start i november som sträcker sig i cirka ett år.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent blir du en del av ett ekonomiteam som består av sex personer utöver dig och ni kommer vara tre personer som arbetar med leverantörsreskontran. Här är det stora volymer med fakturor och du har en viktig roll i hanteringen av dessa. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat:
• Registrering, granskning och kontering av leverantörsfakturor
• Matchning av fakturor mot inköpsorder
• Uppföljning och hantering av avvikelser
• Skicka ut fakturor i attestflöde
• Betalningar till leverantörer och hantering av påminnelser
• Avstämning av konton
Du har många kontaktytor i din roll och förväntas vara delaktig i det övergripande arbetet kring att förbättra och utveckla arbetsprocesserna för leverantörsreskontran.
Lämplig bakgrund
Vi tror att du har jobbat något år som ekonomiassistent och att du har hanterat stora flöden av leverantörsfakturor. Har du arbetat i Medius tidigare är det meriterande, men inget krav.
Som person ser vi att du är prestigelös och ödmjuk med en positiv inställning och bidrar till en bra energi i gruppen. Du har lätt för att samarbeta med andra och anpassar dig efter olika situationer som uppstår. Givetvis är du noggrann och strukturerad i ditt arbete och tar ansvar för att hålla deadlines.
Publiceringsdatum2024-10-28Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "786".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare SJR in Sweden AB (org.nr 556652-3980),
http://www.sjr.se/ Kontakt Sofia Erikson
sofia.erikson@sjr.se +46 70 471 59 07 Jobbnummer 8981454
Observera att sista ansökningsdag har passerat.