Ekonomiassistent till uppdrag i Trollhättan - start i augusti
SJR in Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Trollhättan
2025-04-16
Visa alla ekonomiassistentjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR in Sweden AB i Trollhättan,
Uddevalla,
Alingsås,
Vårgårda,
Kungälv eller i
hela Sverige SJR söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till ett uppdrag hos vår kund i Trollhättan. Uppdraget är på heltid och sträcker sig över minst sex månader, med goda möjligheter till förlängning. Start är planerad till början av augusti.
Vår kund verkar i en internationell miljö med kontakt mot flera olika marknader, vilket gör att goda kunskaper i engelska är en förutsättning för rollen.
Publiceringsdatum2025-04-16Om tjänstenI rollen som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med leverantörsreskonta i två bolag och tillhöra ett team om tre personer.
I tjänsten ingår:
• Hantering av inkommande leverantörsfakturor - kontering, attestering
• Registrering av nya leverantörer
• Löpande bokföring
• Förberedelse av betalningsfiler och hantering av bankfiler
• Påminnelsehantering på kundsidan
• Momshantering i och utanför EU
• Löpande kontakter och support via mejl och telefon
Lämplig bakgrund
Vi letar efter dig som har erfarenhet från liknande tjänst. För att lyckas i rollen är du driven, social och noggrann. Du trivs med att jobba i team och att ha många kontaktytor samt att ta egna initiativ. Då många av dina kontaktytor sker internationellt behöver du behärska både det engelska och det svenska språket utan problem.
Har du även jobbat i Business central är det meriterande.
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Frida Dalevik. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
#Bildlänk
https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/12/konsult_interim__natur_annons-70.png Ersättning Fast l?n
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1228".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare SJR in Sweden AB (org.nr 556652-3980),
http://www.sjr.se/ Kontakt Frida Dalevik
frida.dalevik@sjr.se Jobbnummer 9291773