Ekonomiassistent till Hisings Kärra
Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Till vår kund som sitter i Hisings Kärra söker vi en driven ekonomiassistent till ett konsultuppdrag på sex månader med möjlighet att bli anställd av kund efter uppdragets slut. Önskvärd start är så snart som möjligt, men i början av augusti kan också fungera.
Publiceringsdatum2023-06-09Dina arbetsuppgifterHär erbjuds du ett brett och spännande jobb som ekonomiassistent där du ingår i ett team om sex personer. Du kommer självständigt ansvara för reskontran för ett av de nordiska länderna men har ett gott samarbete med de andra i teamet för att bolla frågor och funderingar.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär bland annat:
• Kund- och leverantörsreskontra för ett av de nordiska länderna
• Matcha, granska och kontera fakturor
• Boka betalningar
• Påminnelse- och inkassohantering
• Kontoavstämningar
• Behjälplig vid bokslut
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en akademisk utbildning eller motsvarande inom ekonomi och som har erfarenhet av kund- eller leverantörsreskontra sedan tidigare. I din roll har du många kontaktytor både internt och externt vilket ställer krav på att du är serviceinriktad och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Som person ser vi att du är nyfiken, lösningsorienterad och kommunikativ. Du har en orädd inställning och ställer gärna frågor för att lära dig nytt och utvecklas. Vi tror också att du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta och som bidrar med positiv energi i gruppen.
Känner du igen dig i beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan!
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-4715907. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Kontakt Frida Dalevik
frida.dalevik@sjr.se 0702-071131 Jobbnummer 7868223
Observera att sista ansökningsdag har passerat.