Ekonomiassistent till Gamlestaden
Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Till vår kund som sitter utanför Gamlestaden söker vi dig som är nyfiken och engagerad till rollen som ekonomiassistent. Här får du möjlighet att jobba i en bred roll på ett spännande bolag. Rollen passar dig som har arbetat som ekonomiassistent i ett par år.
Det är ett konsultuppdrag på 6 månader och efter det finns det möjlighet till anställning hos vår kund. Vi söker dig som kan börja i mitten av november, men självklart är det viktigt att vi hittar rätt person för rollen så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Publiceringsdatum2023-10-19Dina arbetsuppgifter• Kund- och Lverantörsreskontra
• Fakturering
• in- och utbetalningar
• Avstämningar
• Momsredovisning
• Registrera tidrapporter
BakgrundVi söker dig som har erfarenhet av liknande roll. Vidare har du god Excelvana och har du tidigare arbetat i Microsoft Dynamics är det meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, är ett krav.
Som person är du driven med en positiv inställning till att lösa arbetsuppgifter och problem. Du tar ansvar, är noggrann och brinner för att alltid göra ett bra jobb. Vidare är du självgående och ansvarstagande och stimuleras av att driva ditt eget arbete framåt.
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acquisition Manager Frida Dalevik på 0702-071131. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Kontakt Frida Dalevik
frida.dalevik@sjr.se 0702-071131 Jobbnummer 8203327
Observera att sista ansökningsdag har passerat.