Ekonomiassistent / reception
Salenia /Amapola Flyg / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Salenia /Amapola Flyg i Stockholm Som ekonomiassistent är det varierande arbetsuppgifter med leverantörs- och kundreskontra, leverantörskontroll, registering av bokföringsordrar, fakturahantering, avstämning av konto, samt bistå med budget och bokslutsarbete. I arbetet ingår även receptionstjänst såsom ex posthantering, mottagning av kunder/samarbetspartner, telefonväxel mm.
Vi söker dig som har ekonomiutbildning, lägst på gymnasienivå inom ekonomi och gärna med viss dokumenterad erfarenhet av redovisning/bokföring, leverantörs- och kundreskontra. Erfarenhet av bokföringsprogram Hogia är meriterande. Som person skall man vara noggrann, prestigelös, lyhörd, initiativrik och serviceinriktad i bemötande med kunder/samarbetspartners. Kunskap i data och Office-paket är meriterande.
Publiceringsdatum2014-04-28KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-09
Ange följande referens när du ansöker: Ekonomiassistent/reception
Ansökan kan skickas till e-postadress:
peter.persson@amapola.nuFöretagSalenia /Amapola Flyg
AdressSalenia /Amapola Flyg
Box 57
23032 Malmö-Sturup
KontorsadressStyrmansgatan 2
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-555 556 00
E-postadress:
hr@amapola.nu Jobbnummer 1855125
Observera att sista ansökningsdag har passerat.