Ekonomiassistent / reception

Salenia /Amapola Flyg / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Salenia /Amapola Flyg i Stockholm

Som ekonomiassistent är det varierande arbetsuppgifter med leverantörs- och kundreskontra, leverantörskontroll, registering av bokföringsordrar, fakturahantering, avstämning av konto, samt bistå med budget och bokslutsarbete. I arbetet ingår även receptionstjänst såsom ex posthantering, mottagning av kunder/samarbetspartner, telefonväxel mm.

Vi söker dig som har ekonomiutbildning, lägst på gymnasienivå inom ekonomi och gärna med viss dokumenterad erfarenhet av redovisning/bokföring, leverantörs- och kundreskontra. Erfarenhet av bokföringsprogram Hogia är meriterande. Som person skall man vara noggrann, prestigelös, lyhörd, initiativrik och serviceinriktad i bemötande med kunder/samarbetspartners. Kunskap i data och Office-paket är meriterande.

Publiceringsdatum
2014-04-28

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-09
Ange följande referens när du ansöker: Ekonomiassistent/reception
Ansökan kan skickas till e-postadress: peter.persson@amapola.nu

Företag
Salenia /Amapola Flyg

Adress
Salenia /Amapola Flyg
Box 57
23032 Malmö-Sturup

Kontorsadress
Styrmansgatan 2
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-555 556 00
E-postadress: hr@amapola.nu

Jobbnummer
1855125

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Salenia /Amapola Flyg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Salenia /Amapola Flyg: