Ekonomiassistent/projektadministratör

Experis Finance Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Sala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sala, Heby, Surahammar, Västerås, Avesta eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Sala, Västerås, Avesta, Enköping, Östhammar eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2015-05-07

Dina arbetsuppgifter
Experis söker en ekonomiassistent/projektadministratör för ett konsultuppdrag i Sala. Vår kund projekterar, bygger och arbetar med drift och underhåll. Företaget finns etablerat förutom i Sverige, i flera delar av världen. På kontoret i Sala finns det ca 20 personer varav 16 stycken arbetar ute på anläggningar. Ditt uppdrag innebär att vara kontorets administrativa hjälp och samtidigt ansvara och sammanställa de ekonomiska delarna som behövs inför fakturering. Du kommer även ansvara för dokumenthantering, koordinera interna möten, stödja arbetsledningen med den dagliga administrationen, följa upp och uppdatera i systemen. Uppdragsstart ligger i närtid och det är därför viktigt att din ansökan skickas in så snart som möjligt.

Vem är du?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift och är van att arbeta i MS Office. Har du erfarenhet från affärssystemet Navision och MS Projekt är det starkt meriterande. Som person är du strukturerad och noggrann. Du är social kan driva på andra för att få in den information du behöver i ditt arbete. Du måste vara prestigelös då arbetsuppgifterna innebär både ekonomi och administration.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi har förmånen att verka i en miljö med stor erfarenhet och bred kompetens där nya och spännande utmaningar finns för dig med hög ambitionsnivå och arbetskapacitet. Vi har partnerskap med både stora och mindre företag över hela världen, och vår specialistkunskap om marknaden gör att vi snabbt kan hitta rätt jobbmöjlighet för dig. Vi är experter på att se varje individs unika potential. Det är så vi lyckas matcha dig med ett företag där du kommer att trivas, utvecklas och inspireras.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerad CV. Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Iréne Lindgren på 021-151206 eller irene.lindgren@se.experis.com

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iréne Lindgren 021-15 12 06

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2283915

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: