Ekonomiassistent på deltid
Ryska Posten / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2016-05-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent på deltid" (publicerad 2016-06-01) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och outsourcing inom främst kontor och administration. Vi riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor med hög arbetsmoral.
Vi levererar alltid högsta, möjliga service och ställer därför stora krav på våra ambassadörers flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. I gengäld erbjuder vi en stimulerande och rolig arbetsmiljö med varierande uppdrag som ger en bred erfarenhet av arbetsmarknadens olika branscher.
Om företaget: Ryska Posten Bemanning söker nu för kunds räkning en strukturerad, självgående och flexibel person som vill arbeta inom ekonomi. Företaget är en konsultverksamhet inom HR innefattande bland annat design, utveckling och försäljning av psykometriska tester och verktyg för användning vid rekrytering och utveckling av arbetstagare. Tjänsten är på deltid och arbetstiderna är kontorstider 09:00-15:00 1-2 dagar i veckan. Uppdraget kommer att starta omgående så du måste kunna börja arbeta inom en månad.
Om tjänsten: I rollen som ekonomiassistent krävs det att du är självgående då du främst kommer att arbeta på egen hand. När det kommer till arbetsuppgifterna så handlar det bland annat om att assistera kunds ekonomiavdelning med kontering av fakturor, föra in utlägg och arkivera. Även andra ekonomi- och administrationsuppgifter kan förekomma.
Vem söker vi: Kund ser att du har arbetat med kontering av fakturor tidigare samt gärna att du studerar eller innehar en utbildning inom området ekonomi. Det är meriterande om du har erfarenhet av systemen Copa och Som person är du strukturerad, självgående samt har en fallenhet för att arbeta med siffror. Du gillar när det är ett högt tempo men du är även initiativtagande och flexibel. Du innehar en god strukturell förmåga och kan självständigt prioritera, analysera och organisera ditt arbete. Goda kunskaper i Officepaketet är ett krav och du talar och skriver flytande i svenska och engelska.
Skicka in din ansökan snarast, intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-05-13ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B Box 272 44, 102 53 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2842296
Observera att sista ansökningsdag har passerat.