Ekonomiassistent med helhetsansvar

Bra Assistans I Örebro AB / Ekonomiassistentjobb / Örebro
2022-08-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent med helhetsansvar" (publicerad 2023-02-07) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bra Assistans I Örebro AB i Örebro, Kumla, Nora, Lindesberg, Lekeberg eller i hela Sverige

Bra Assistans i Örebro AB arbetar med personlig assistans till människor med funktionsnedsättningar enligt Lagen om Stöd och Service för vissa funktionshindrade (LSS) och Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Alla människor har rätt till ett bra liv och det eftersträvar vi på Bra Assistans i Örebro AB - vi styrs av kundens behov! Bra Assistans i Örebro AB har huvudkontor i Örebro men andra kontor i Göteborg, Västerås och Stockholm. Kunder och anställda runt om i hela landet.
Nu söker vi dig med stort servicefokus samt intresse för siffror, ekonomi och administration, för en 50% tjänst, som ansvarig för det dagliga arbetet med ekonomi, inkl. löpande bokföring, lönehantering och upprättande av arbetsgivardeklarationer, samt årsredovisningar. Även andra uppgifter av administrativ karaktär, så som, Försäkringskassan ärenden/förfrågningar, fakturor, excelsammanställning, samt hantera post och paket.
Du kommer även att hantera tidrapporter och övrig personaladministration, då kan du räkna med en hel del avbrott under arbetsdagen i form av telefonsamtal och mail, vilket innebär att vi söker dig med en förmåga att växla mellan arbetsuppgifter.
För att lyckas i rollen som ekonomiassistent hos oss tror vi att du har en avslutad gymnasieutbildning inom ekonomi och god erfarenhet av fakturerings/ekonomisystem. Du är bra på att samarbeta, har ett professionellt bemötande och gillar att ha ordning, reda och kontroll.
Som ekonomiassistent hos oss behöver du tala och skriva obehindrat på svenska och engelska, ha mycket god datorvana samt ha förståelse för det ekonomiska flödet och dess påverkan på organisationen. Du behöver vara noggrann, lösningsorienterad, flexibel och analytisk.
ÖVRIGT: Vi intervjuar löpande och tjänsten tillsätts snarast, enligt överenskommelse. Vi kommer endast att kontakta kandidater som blir aktuella för intervju och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Vi på Bra Assistans värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta.

Publiceringsdatum
2022-08-17

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-16

Adress
Bra Assistans i Örebro AB
NYGATAN 15
70141 ÖREBRO

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "EA22".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bra Assistans i Örebro AB (org.nr 556700-8171)
Nygatan 15 (visa karta)
701 41  ÖREBRO

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: jobb@bra-assistans.se

Arbetsplats
Bra Assistans I Örebro AB

Jobbnummer
6893760

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bra Assistans I Örebro AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bra Assistans I Örebro AB: