Ekonomiassistent med ekonomiansvar till framgångsrika Telefonsho

Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-01-24

Företaget
Telefonshoppen är sedan 2007 en av Sveriges ledande återförsäljare av mobiltelefoner, surfplattor och tillbehör. De strävar efter att erbjuda ett stort utbud, låga priser och snabba leveranser. Alla produkter som visas i deras sortiment är kvalitetssäkrade av deras experter och kommer från några av världens ledande tillverkare inom mobiltelefoni.

Bolaget har 15 anställda vid deras kontor på Tegnérgatan och behöver nu växa organisatoriskt med en ekonomiansvarig.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent har du en bred roll och du samarbetar tillsammans med bolagets ägare samt externa redovisningsbyråer som stöttar dig i ditt arbete. På sikt ser vi att du har goda chanser att växa in i en roll som ekonomiansvarig för bolaget i takt med att Telefonshoppen växer.

Primärt innefattar rollen ansvar för hela processen kopplat till kund- och leveransreskontra. Du sköter också bolagets löpande bokföring. Du är enskilt ansvarig för ekonomin på bolaget och dina arbetsuppgifter är av varierad komplexitet vilket innebär att du får möjligheten att själv strukturera upp ditt dagliga arbete.

Utifrån din kompetens och dina erfarenheter finns det möjlighet att ta sig an mer komplexa arbetsuppgifter.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet av en liknande roll som ekonomiassistent
• Vana att arbeta med kund- och leverantörsreskontra
• Vana att arbeta med Excel
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Meriterande:
• Erfarenhet av att arbeta i Specter

Vi tror att du som söker är en person som tar ansvar för dina uppgifter och på egen hand strukturerar ditt tillvägagångssätt. Som person är du anspråkslös och har lätt att anpassa sig till olika situationer som uppstår och ser inga problem i att var behjälplig där det behövs. Du är noggrann och van vid att driva ditt arbete framåt självständigt. Därtill är trivs du i en miljö där du får möjlighet att komma med olika initiativ i syfte att förbättra och utveckla ekonomifunktionen.

Övrig information:

• Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Telefonshoppen.

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomiassistent, leverantörsreskontra, Kundreskontra, redovisning, ekonomi, ekonomiassistent,levreskontra, levres, administration, leverantörsfakturor, kontering, heltid, omgående, faktura, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5058844

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: