Ekonomiassistent / kundreskontra / leverantörsreskontra
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2017-06-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent / kundreskontra / leverantörsreskontra" (publicerad 2019-05-27) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2017-06-27FöretagetFöretaget är ett framgångsrikt konsultföretag som är specialiserat på IT-infrastruktur. Infrastrukturen byggs upp utifrån väl beprövade koncept och deras främsta erbjudande innefattar övervakning, drift och support till ett fast pris. Kunderna är både små och stora organisationer i privat och offentlig sektor. På företaget arbetar det cirka 200 personer, varav drygt 100 på huvudkontoret i Mölndal. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker dig som vill vara med på deras spännande resa framåt.
Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent arbetar du med löpande bokföring av leverantörsfakturor, hantering av attestflöde och periodiseringar. Vidare ansvarar du för att skicka iväg betalningsfiler till banken, följa upp inkommande betalningspåminnelser och du har löpande kontakt med aktörer i företaget gällande leverantörsfakturor. Det ingår också i rollen att hantera kundfakturering, kundbetalningar samt lägger upp nya kunder och artiklar i systemet. Det är ditt ansvar att kundfakturor betalas och bokförs i systemet. Vidare hanterar du betalningspåminnelser, har kontinuerlig kontakt med verksamheten och är delaktig i interna förändringsprojekt. Detta är ett föräldrarvikariat på minst 12 månader.
Kvalifikationer• Gymnasial utbildning inom ekonomi
• Något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• God vana av att arbeta i Excel
• Det är meriterande med kunskaper i Visma Business
Vi tror att du som söker rollen är en person som kan driva ditt eget arbeta framåt och du har förmågan att agera snabbt. Vidare har du intresse för detaljer i det dagliga arbetet och du bidrar ofta med nya idéer och infallsvinklar i arbetsrelaterade frågor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Välkommen att söka!
Sökord: ekonomiassistent, leverantörsreskontra, kundreskontra, Visma Business, Excel, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningFast lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Larsson
camilla.larsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3576279
Observera att sista ansökningsdag har passerat.