Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till bolag i Södertäl

SJR / Ekonomiassistentjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Södertälje, Botkyrka, Huddinge, Järfälla, Sundbyberg eller i hela Sverige

Nu finns en fin möjlighet för dig som vill arbeta som ekonomiassistent i Södertälje!

Publiceringsdatum
2019-03-19

Om tjänsten
SJR söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Vår kund återfinns inom den offentliga sektorn och är lokaliserad i Södertälje. Du kommer i din roll att ha ett tydligt fokus inom leverantörsrekontran, och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:

• Upplägg av nya leverantörer i leverantörsregistret
• Kontakt med leverantörer
• Hantering av påminnelser
• Hantering av post
• Hantering av leverantörsfakturor som har fastnat i flödet
• Övrigt förekommande arbetsuppgifter

och vem söker vi?

Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom ekonomi, samt att du har 3-5 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent.Du har även arbetat med helintegrerade ekonomisystem, och har goda kunskaper i Officepaketet. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i en större offentlig organisation är det starkt meriterande.

Som person ser vi att du är flexibel, noggrann, prestigelös och har en god kommunikativ förmåga.

Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR med start 1,e apriloch som pågår i 6 månader. För rätt person kan det därefter bli aktuellt med förlängning eller överrekrytering till kunden. Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel på 076-647 16 45.

Konsult hos SJR

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-09-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Kendel gustav.kendel@sjr.se +46 76-647 16 45

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4678519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: