Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till Arkitektkopia
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-04-07Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent på Arkitektkopia kommer du att ingå i en grupp på åtta personer. Kontoret är beläget i nya fina lokaler i Ulvsundaområdet. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att vara inom leverantörsreskontra, men även andra förekommande arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen.
Leverantörsreskontra:
• Hantering inskannade och e-fakturor i Palette
• Förkontering för olika roller och support gällande t ex kontering
• Skicka betalningar
• Återrapportera betalningar
• Hantera betalningspåminnelser, krav
• Kontakta leverantörer, t ex för att säkerställa rätt adress
• Admin i Palette, t ex stänga perioder, sätta upp flöden, nya användare
• Avstämning leverantörsreskontran och andra konton
• Uppdatera leverantörsregister
• Anläggningsregister
Övrig information• Hantera inköpsavtal
• Publiceringar på intranät
• Support vid resebokningar
• Backup för delar inom kundreskontra/fakturering
• Diverse förekommande uppgifter på en ekonomiavdelning
Omfattning: heltid
Arbetstider: vardagar 8.00 - 17.00 med viss flex
Start: omgående
Rapporterar till: Redovisningschef
För rätt person kan det finnas möjlighet till fortsatt anställning efter sex månader.
Kundföretaget
Arkitektkopia är ett rikstäckande serviceföretag i den grafiska branschen som vänder sig till alla som behöver kommunicera - tydligt och snabbt. Med helhetslösningar bestående av tjänster, applikationer och tryck hjälper de sina kunder med tryckt och digital information som ska spridas eller sparas. De är cirka 300 medarbetare som arbetar med målsättningen att förenkla och förekomma. Deras motto är: Pålitliga - Påhittiga - Personliga. Arkitektkopia omsätter ca 400 miljoner kronor och finns på ett 30-tal platser runt om i Sverige.
ProfilDu ska känna dig trygg i att arbeta med ovanstående arbetsuppgifter och kunna arbeta självständigt och gärna komma med input på förbättringar som kan effektivisera arbetet. Du har god kunskap i Officepaketet, främst Excel. Det är mycket meriterande om du har arbetat i NAV och Palette, samt har erfarenhet från e-fakturahantering. Som person är du engagerad, driven, strukturerad och noggrann.
Du erbjuds
Tjänsten förväntas starta i omgående och löper på i sex månader med chans till överrekrytering till Arkitektkopia.
För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Paulina Stjernström på
paulina.stjernstrom@jurek.se. Observera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida:
www.jurek.se. Skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande!
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPaulina Stjernström
paulina.stjernstrom@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3425703
Observera att sista ansökningsdag har passerat.