Ekonomiassistent inom kundreskontra med erfarenhet av Agresso

SJR in Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

SJR söker nu en erfaren ekonomiassistent inom kundreskontra för ett uppdrag hos ett av våra kundföretag med kontor i Solna.

Du kommer att ingå i ett ekonomiteam där du kommer ha ansvar för kundreskontran tillsammans med 3 andra kollegor.

Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR, med start omgående och som pågår i 6 månader. För rätt person finns det därefter möjlighet till förlängning eller överrekrytering till kunden.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst vara:

• Kundreskontra, ax till limpa
• Bokning & matchning ankommande betalningar samt utredning av differenser
• Avstämningar
• Fakturering
• Krav- och påminnelsehantering
• Attest av utbetalningar
• Eventuellt agera back-up för leverantörsreskontra

Vem söker vi?

För denna roll tror vi att du som söker har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi söker dig som är trygg i din yrkesroll.

Du är van att arbeta självständig och vågar ta egna initiativ där det behövs, samtidigt som du trivs i grupp. Vidare är du noggrann och strukturerad. Har du erfarenhet av affärsystemet Agresso är det starkt meriterande.

Publiceringsdatum
2021-03-09

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Levin på Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-11-20.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel: Ekonomiassistent

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sjr In Scandinavia AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
5618689

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR in Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Scandinavia AB: