Ekonomiassistent/Importmedarbetare
Effekt Personal i Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Effekt Personal i Sverige AB i Helsingborg,
Åstorp,
Landskrona,
Ängelholm,
Klippan eller i
hela Sverige Effekt Personal i Sverige AB
Vårt företag
Effekt Personal är ett personalföretag som erbjuder kvalificerade tjänster inom bemanning, rekrytering, omställning, coachning, rehabilitering och utbildning. Vi är etablerade på flera orter i södra Sverige och har kunder inom både privat och offentlig sektor. Genom stark lokal närvaro, flexibilitet, lång erfarenhet och stort engagemang tar vi fram effektiva lösningar som ökar våra kunders konkurrenskraft.
För längre uppdrag, med möjlighet till anställning, hos en av våra kunder i Helsingborg söker vi nu omgående en
Ekonomiassistent/Importmedarbetare
Vår kund är ett välkänt och framgångsrikt globalt transportföretag som erbjuder transportlösningar för företag i olika storlekar.
Publiceringsdatum2012-03-14Dina arbetsuppgifterDin roll kommer att bestå av ekonomi-, import- och datasystemsfrågor.
Du kommer att ha hand om leverantörsreskontran och fakturering. Du kommer även att vara behjälplig övriga importmedarbetare med övrig administration som t ex kontroll av avgifter, orderhantering, bokning av transporter, tider då våra containrar anländer etc.
Du har ett nära samarbeta med våra importmedarbetare då du begär in uppgifter och data från dem. Dessa data lägger du in i vårt egna system. I systemet är det du som sorterar och håller koll på siffror.
Vem är du?
För att lyckas i tjänsten har du erfarenhet av fakturahantering på något sätt. Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet från transportbranschen där du hanterat export/import av gods i EU och tredje land, men inget krav.
För att trivas krävs det att du är driven och mycket stresstålig då det stundtals är hektiskt tempo. Det är ett krav att du har en mycket god administrativ förmåga och där vi förutsätter att du är noggrann, ordningsam och har ett ekonomiskt sinneslag. Du har en hög grad av servicekänsla och visar en stor trygghet och stabilitet i dig själv. Du har stor datavana av framförallt Officepaketet och sätter dig lätt in i nya system.
Då du kommer att vara representant för Effekt Personal är det viktigt att du har lätt för att skapa kontakter med både arbetskamrater och kunder. Som person krävs det därför att du är flexibel, prestigelös och är positiv.
Tillträde: Snarast/April
Arbetstider/Omfattning: Vardagar 8-17/Heltid
Intresserad?
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Linda Dahlberg på telefonnummer 0721-729109. Då tjänsten kommer att tillsättas omgående tillämpar vi ett löpande urval och ser därför din ansökan snarast. Du ansöker om tjänsten nedan genom att klicka på "Sök jobbet". Du måste först registrera dig i vår CV-databas.
Välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-01
Ange följande referens när du ansöker: 836
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktFöretagEffekt Personal i Sverige AB
AdressEffekt Personal i Sverige AB
Döbelnsgatan 6
29131 Kristianstad
Jobbnummer 1186058
Observera att sista ansökningsdag har passerat.