Ekonomiassistent/administratör Till Amtrust Nordic I Centrala St
Resultat AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-11-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent/administratör Till Amtrust Nordic I Centrala St" (publicerad 2017-12-13) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resultat AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du tidigare arbetat som ekonomiassistent eller administratör och vill bli en del av en spännande arbetsplats, då har vi tjänsten för dig!
Om företaget
AmTrust Nordic etablerades år 2005 och har sedan dess haft en mycket positiv tillväxt. Bolaget är specialiserat på affinityförsäkring, det vill säga skräddarsydda partnerdistribuerade försäkringslösningar. Bolagets nordiska försäkringsportfölj inbegriper unika mervärdesförsäkringar bl a inom: bank & finans, telekom, energi, motor och retail. Idag är man 27 personer som sitter centralt i lokaler på Hamngatan i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Detta är en kombinerad tjänst där du kommer att arbeta ca 30 % som ekonomiassistent och resterande 70 % med administration. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära:
• Registrera information samt loggar i affärssystem
• Sammanställning
• Uppdatera information i Excel samt affärssystemet
• Lättare rapportering
• Lättare bokföring
• Föra statistik
• Hantera stora flöden av transaktioner
Din profil
För denna tjänst kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är oerhört noggrann och har ett stort siffersinne. Du kommer att bli en del av ett spännande företag där arbetsklimatet präglas av gemenskap och glädje. Vi söker dig som är snabblärd, ambitiös och ödmjuk. Du är en öppen person som lätt kan hugga i där det behövs och har en positiv inställning. Du är en uppmärksam person som märker fel samt ser samband. Då koncernspråket är engelska ställer detta krav på att du behärskar det engelska språket väl. Vi söker dig som känner att det är dessa arbetsuppgifter du brinner för och att du ser en långsiktig anställning hos vår kund.
Framgångsfaktorer
• Några års erfarenhet i rollen som administratör eller ekonomiassistent
• Krav på att du behärskar det svenska och engelska språket väl, både i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i Excel
• Meriterande med erfarenhet av arbete i affärssystemet Hogia
• Meriterande med erfarenhet av försäkringsbranschen
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! För mer information om oss följ oss gärna på:
www.facebook.com/Resultatab och Instagram:
www.instagram.com/resultatab Ansökan
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Stockholm
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Matilda Rosell, 072-309 08 77
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2017-12-11
Denna tjänst är en hyrrekrytering, där du först blir uthyrd av oss för att sedan bli direkt anställd av vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Matilda Rosell, 072-309 08 77.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-11-23ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-11
Ange följande referens när du ansöker: 7516
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Rosell
matilda@resultatab.se 0723090877
FöretagResultat AB
AdressResultat AB
Fatbursgatan 5, 3tr
11828 Stockholm
KontorsadressFatbursgatan 5, 3tr
Jobbnummer 3819688
Observera att sista ansökningsdag har passerat.