Ekonomiassistent/administratör inom Agresso
Perido Skills AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av självständigt arbete med leverantörsreskontra i Agresso och söker nu din nästa utmaning? Är du en strukturerad och serviceinriktad person med god samarbetsförmåga? Då kan vi ha tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2016-04-13BeskrivningPerido söker efter en ekonomiassistent för ett konsultuppdrag hos vår kund, ett av Stockholms största privata fastighetsbolag. Tjänsten är placerad i trivsamma lokaler på Södermalm.
I rollen ingår du i en koncerngemensam ekonomifunktion med 35 medarbetare. Som ekonomiassistent innebär dina huvudsakliga arbetsuppgifter matchning av ankommande leverantörsfakturor, elektronisk kontering samt felsökning och övrig administration inom leverantörsreskontra. Utöver detta innefattar din roll även att ge support till andra användare kring elektronisk fakturahantering i Agresso. En viktig förutsättning för att lyckas väl i den här rollen är därför att du behärskar just elektronisk leverantörsfakturahantering i Agresso på en nivå som gör att du är bekväm med att stötta och ge support till andra användare.
För att du ska trivas här tror vi att du har proaktivt arbetssätt, är självgående och prestigelös. Eftersom du i ditt arbete kommer att stötta, förklara och ge support till andra yrkesgrupper, tror vi dessutom att du har en pedagogisk läggning och att du är en god kommunikatör.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan.
Kravprofil för detta jobb• Minst gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi
• Erfarenhet av reskontraarbete
• Erfarenhet av att arbeta med elektronisk fakturahantering i Agresso
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Erfarenhet av momshantering, särskilt fastighetsmoms
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag med tillträde omgående. Uppdragstiden är 5 månader, med möjlighet till förlängning.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13403TL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb13403TL
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 13403
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2780528
Observera att sista ansökningsdag har passerat.