Ekonomiassistent
Centric Professionals AB / Redovisningsekonomjobb / Botkyrka
2013-12-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent" (publicerad 2013-12-22) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Botkyrka,
Södertälje,
Stockholm,
Sundbyberg,
Solna eller i
hela Sverige Vi söker nu en ekonomiassistent för vår kunds räkning. Uppdraget startar som ett konsultuppdrag på 80-100 % efter årsskiftet och löper i ca 3-6 månader. För rätt person finns möjlighet att övergå i anställning hos kunden. Vår kund är verksamt inom hotelbranschen med stort fokus på hälsa och motion.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Scanning av fakturor
• Leverantörsreskontra och till viss del kundreskontra
• Påminnelser
• Avstämningar
• Löpande bokföring
• Inbetalningar
Publiceringsdatum2013-12-16ProfilDu som söker har relevant utbildning inom ekonomi och minst tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av affärssystemet Hogia är meriterande men inget krav. Det kan även hända att du behöver hjälpa till på andra avdelningar så det krävs att du är prestigelös samt serviceinriktad. Då hälsa är ett genomgående tema i bolaget ser vi gärna att du även är intresserad av hälsa och motion.
Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Dahlström på tfn: 0768-696495.
För att söka tjänsten, gå in på
http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3257Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
Centric - connect.engage.succeed.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vanlig anställning/3 - 6 månader/Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSara Dahlström, Konsultchef 0768-696495
sara.dahlstrom@centric.euFöretagCentric Professionals AB
AdressCentric Professionals AB
Hamngatan 33
17266 Sundbyberg
KontorsadressHamngatan 33
Sundbyberg
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50122100
Jobbnummer 1729512
Observera att sista ansökningsdag har passerat.