Ekonomiansvarig
Kompetensförmedlarna / Ekonomichefsjobb / Gävle
2015-09-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiansvarig" (publicerad 2016-04-18) ⬅️
Visa alla ekonomichefsjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kompetensförmedlarna i Gävle,
Sandviken,
Tierp,
Hofors,
Söderhamn eller i
hela Sverige Vi söker för Gävle Fjärrfrakts räkning en ekonomiansvarig.
Gävle Fjärrfrakt AB är ett familjeägt företag i andra generationen. Vi bedriver transporter mellan Gävleborgslän-Skåne och Gästrikland-Göteborg. DHL Freight AB och Bring Frigoscandia AB är våra största kunder. Vi omsätter 46 miljoner, har 40 anställda och 18 bilar.
Läs gärna mer på vår hemsida
www.gavlefjarr.seDina främsta arbetsuppgifter är allmänt ekonomiarbete samt analyser, budget, bokslutsarbete, personal, transportkalkyler och ekonomisk planering. Tjänsten innebär även delansvar för miljöarbetet enligt ISO 14001 och arbete i företagets ledningsgrupp.
Du ska ha någon form av ekonomisk utbildning gärna på högskolenivå samt flerårig erfarenhet av ovanstående beskrivna arbetsuppgifter.
Företaget arbetar med korta beslutsvägar och går ibland in i varandras yrkesroller. Du bör därför vara flexibel och ha lätt för att samarbeta. Som person ska du även vara självständig, ha en öppen attityd och kunna ta egna initiativ.
Publiceringsdatum2015-09-28KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-18
Välkommen med din ansökan bestående av personligt brev med foto och meritförteckning med referenser
Ange följande referens när du ansöker: Ekonomiansvarig
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ulf@kompetensformedlarna.seFöretagKompetensförmedlarna
AdressKompetensförmedlarna
Kyrkogatan 33
80311 GÄVLE
KontorsadressKyrkogatan 33 (Börshuset)
Gävle
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 026-510530
Jobbnummer 2452076
Observera att sista ansökningsdag har passerat.