Ekonomiadministratör med kontorsansvar

MyJob AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MyJob AB i Göteborg, Helsingborg, Linköping, Lund, Malmö eller i hela Sverige

OM VÅR KUND
VÅR KUND är ett värderingsstyrt företag inom teknik och ledarskap. Man söker innovationer som förenklar och förbättrar människors vardag. Man tror på kraften hos ett team som består av olikheter. När människor med olika bakgrund, kön, ålder och perspektiv jobbar tillsammans är man övertygad om att förutsättningarna för utveckling och hållbara lösningar är som störst. Mångfald är en nyckel till VÅR KUNDS framgång och man har sedan många år samarbetat med flera högstadieskolor, dels för att lära sig mer om mångfald, dels för att tidigt skapa ett teknikintresse bland ungdomar. Idag består VÅR KUND av fler än 20 olika nationaliteter och 30% kvinnor. Ambitionen är att öka mångfalden ännu mer. Man värdesätter egenskaper som målmedvetenhet, affärsmässighet och samarbetsvilja högt. VÅR KUND finns på tio orter från Lund i söder till Skellefteå i norr. Resultatet av deras produktutveckling hittar du över hela världen.

Vår kund är ett växande teknikkonsultföretag som ständigt utvecklar och söker nya möjligheter. Har du erfarenhet av ekonomiarbete och tidigare arbetat som Office Coordinator? Är du serviceinriktad, stimuleras av ett varierande arbete och gärna tar ansvar? Då har vi uppdraget för dig!

Rollen är uppdelad i två huvudsakliga ansvarsområden:

Ekonomiadministratör
Office Coordinator (Kontorsansvar)
Som driven ekonomiadministratör har du ansvar för order- och projekthantering, fakturering gentemot vår kunds slutkunder samt administration av tidrapporter och reseräkningar. I arbetsuppgifterna ingår även att svara på frågor från konsulter och chefer, hålla introduktionskurser för nyanställda samt viss bokföring. Ekonomiadministration och kundfakturering kräver ett strukturerat och noggrant arbetssätt och en egen drivkraft att finna svar och ta hjälp av kollegor. För att trivas i rollen gillar du att arbeta mot deadlines och med flera arbetsuppgifter parallellt. Kan du dessutom bidra till att utveckla ekonomiarbetet hos vår kund så finns det möjlighet att ta ansvar för struktur och systemfrågor. Som ekonomiadministratör ingår du i ett nationellt Team som utvecklar administrationsfrågorna på företaget.

Som Office Coordinator har du ansvar för Göteborgskontoret vilket gör det möjligt för dig att planera och sätta din egen prägel på arbetsplatsen. Du blir spindeln i nätet med budgetansvar som leder och koordinerar arbetet med administration, ordning och reda, kundevents och interna aktiviteter i syfte att uppnå ett välfungerande och trevligt kontor som skapar enkelhet och effektivitet för övriga kollegor samt stärker vår kunds varumärke. Exempel på uppgifter är ansvar för kontorets struktur, posthantering, inköp av kontorsmaterial, leverantörskontakter samt förberedelser inför medarbetarmöten och kundevents. Du är en kulturbärare som aktivt lever och förmedlar företagets vision, mission, affärsidé och värderingar.

Denna rekrytering sköts av rekryteringsföretaget MyJob AB och samtliga frågor rörande tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare Goce Kostovski. MyJob - Selecting Great Personalities!

Publiceringsdatum
2016-04-18

Kvalifikationer
Körkortskrav
• B (Personbil)

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Heltid Viss tid

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Goce Kostovski 0705635800 goce.kostovski@myjob.se

Företag
MyJob AB

Adress
MyJob AB
Berzeliigatan 12
41253 Göteborg

Kontorsadress
Berzeliigatan 12

Jobbnummer
2789761

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MyJob AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MyJob AB: