Ekonomi / ekonomiassistent inom leverantörsreskontra
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-04-19Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vårt kundföretag.
Om företagetBravura söker för kunds räkning en ekonomiassistent till ett företag inom fastighetsbranschen. Du får reda på vilket företag det är, om senast på en intervju.
Dina arbetsuppgifterI denna roll arbetar du framförallt med företagets leverantörsreskontra som du tillsammans med ytterligare en ekonomiassistent ansvarar för. Konkreta arbetsuppgifter är att förkontera, sköta manuella betalningar, köra betalfiler och besvara frågor från verksamheten.
Du ingår i ett mindre team där ni tillsammans arbetar för att säkerställa ett välfungerande flöde och arbetssätt. Inledningsvis kommer du att erbjudas en gedigen introduktion i arbetet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Utbildning inom ekonomi alternativt motsvarande erfarenhet
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet då du fått erfarenhet inom leverantörsreskontra
• Goda kunskaper i Palette
• Meriterande med erfarenhet av fastighetsbranschen
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
För att lyckas i din ser vi att du självständigt driver ditt arbete framåt på ett strukturerat sätt. Då arbetet innebär nära samarbete både internt och externt ser vi att du är en god lyssnare samtidigt som du förstår vikten av att skapa och bibehålla goda relationer. Att du är serviceinriktad, noggrann och uppmärksam ser vi som en självklarhet.
Övrig information:
Start: April/Maj
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Ekonomi, assistent, redovisning, löpande redovisning, reskontra, leverantörsreskontra, kundreskontra, bokföring, löpande bokföring, månadsbokslut, fakturahantering, utlägg, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5703011
Observera att sista ansökningsdag har passerat.