Ekonomi / ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-04-19

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vårt kundföretag.

Om företaget
Bravura söker för kunds räkning en ekonomiassistent till ett företag inom fastighetsbranschen. Du får reda på vilket företag det är, om senast på en intervju.


Dina arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du framförallt med företagets leverantörsreskontra som du tillsammans med ytterligare en ekonomiassistent ansvarar för. Konkreta arbetsuppgifter är att förkontera, sköta manuella betalningar, köra betalfiler och besvara frågor från verksamheten.

Du ingår i ett mindre team där ni tillsammans arbetar för att säkerställa ett välfungerande flöde och arbetssätt. Inledningsvis kommer du att erbjudas en gedigen introduktion i arbetet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Utbildning inom ekonomi alternativt motsvarande erfarenhet
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet då du fått erfarenhet inom leverantörsreskontra
• Goda kunskaper i Palette
• Meriterande med erfarenhet av fastighetsbranschen
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

För att lyckas i din ser vi att du självständigt driver ditt arbete framåt på ett strukturerat sätt. Då arbetet innebär nära samarbete både internt och externt ser vi att du är en god lyssnare samtidigt som du förstår vikten av att skapa och bibehålla goda relationer. Att du är serviceinriktad, noggrann och uppmärksam ser vi som en självklarhet.

Övrig information:

Start: April/Maj
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomi, assistent, redovisning, löpande redovisning, reskontra, leverantörsreskontra, kundreskontra, bokföring, löpande bokföring, månadsbokslut, fakturahantering, utlägg, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5703011

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: