Ekonom till kommunikationsbyrå
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-11-16Om tjänstenSom ekonom kommer du att arbeta 2-3 dagar i veckan på en skadinavisk kommunikationsbyrå på Södermalm i Stockholm.
I din roll som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att ansvara för:
• lön, moms, skatt
• registrering av leverantörsfakturor
• bokföring, löpande redovisning
Tjänsten som ekonom är ett konsultuppdrag med start snarast möjligt (åtminstone inom ett par veckor) och det kommer till att börja med att pågå i tre månader.
Om dig
Vi söker dig som är noggrann, självständig, är duktig på att förstå system och att förstå leverantörsreskontra-processen.
Viktigt för tjänsten är:
• erfarenhet av att tidigare ha jobbat som ekonomiassistent eller liknande
• kunskap om debet och kredit och kontoklasser
• erfarenhet av UBW/Agresso, Fortnox och Visma är meriterande men inte krav
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Erik Örvell på e-post
erik.orvell@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Adecco | Stockholm | Södermalm | Konsult | Ekonomi | Ekonom | Bokföring | Ekonomiassistent | Leverantörsreskontra | Kommunikationsbyrå
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43720".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Erik Orvell
erik.orvell@adecco.se Jobbnummer 8268569
Observera att sista ansökningsdag har passerat.