Ekonom med känsla för service sökes till Humana Assistans
Humana AB / Ekonomiassistentjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Har du en bakgrund inom ekonomi och säker nästa spännande utmaning? Då kanske tjänsten som ekonom hos oss är ditt nästa steg! Här arbetar du i ett team med engagerade kollegor där ni tillsammans säkerställer en utomordentlig kvalitet och service gällande ekonomiska frågor inom vårt affärsområde personlig assistans.
Publiceringsdatum2020-12-15Om tjänstenSom ekonom hos oss kommer du att arbeta med löpande fakturering och bokföring, ekonomiavstämningar, bokslutsarbete, påminnelsehantering och andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på ekonomiavdelning. I rollen ingår både interna som externa kontakter med framförallt kommunen och du är delaktig i att utveckla avdelningens arbete framåt.
Ekonomiavdelningen i Örebro består av 13 personer, varav tre chefer, och det är en arbetsgrupp med god sammanhållning där vi trivs med varandra, har kul på jobbet och hjälps åt för att leverera på en hög nivå. I den här rollen rapporterar du till gruppchef redovisning.
Vem är du?
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord glädje, engagemangoch ansvaroch som vill utvecklas i en bred och viktig ekonomiroll hos oss. Du har högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi och det är meriterande om du arbetat i liknande roll tidigare. Har du erfarenhet av redovisning eller Navision är det ett plus. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav, och gärna med fördjupade kunskaper inom Excel.
För att trivas i rollen som ekonom hos oss är du en strukturerad och initiativtagande person som gillar planering och struktur. Du är duktig på att samarbeta och trivs i en självständig roll med stor eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Att ta initiativ till förbättring är något du ser som ett naturligt inslag i ditt dagliga arbete. Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra arbetsklimat.
Att jobba på Humana
Vi erbjuder ett omväxlande jobb på vår ekonomiavdelning där du får vara med och bidra till att vår service är tillfredställande för våra interna parter, kunder och medarbetare. Hos oss får du möjlighet att delta i utvecklingsprojekt, förbättringsarbete och det erbjuds löpande kompetens- och karriärutveckling.
På Humana har vi en bra anledning att stiga upp och gå till jobbet varje dag. Vi är hängivna uppgiften att ge så många människor som möjligt ett bra liv. Det är en stor uppgift. Och vi har tur - vi har 15 000 talangfulla medarbetare.
Vi tror på att ge våra medarbetare eget ansvar och på att ha starka ledare som inspirerar, stödjer och coachar. Vi bygger varaktiga relationer - med våra kunder, med våra samhällspartner och med varandra. Vi hjälper våra medarbetare att utveckla sin kompetens och bygga meningsfulla karriärer.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana HÄR
Vad händer nu?
Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tillträde är enligt överenskommelse men så snart som möjligt.
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 10 januari.
Sökande till tjänsten kan komma att få genomföra våra rekryteringstester Matrigma och MAP.
För frågor gällande tjänsten kontakta gruppchef Anna Asserholt via
anna.asserholt@humana.seeller 019-760 86 29.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHumana AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "145471".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Humana AB (org.nr 556760-8475)
Jobbnummer 5489686
Observera att sista ansökningsdag har passerat.