E-handelskonsult till Lidigö stad
Lidingö stad, Konsult- och servicekontoret / Inköpar- och marknadsjobb / Lidingö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Lidingö,
Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lidingö stad, Konsult- och servicekontoret i Lidingö På Lidingö hör arbete samman med hälsa. För våra 2 400 anställda är friskvård och utveckling i arbetet centrala inslag. När du mår bra så gör du också ett bra jobb, och kan ge 44 000 Lidingöbor den bästa servicen. 15 minuter från Stockholms central, mitt i naturen.
Vi arbetar utifrån värdegrunden - Vilja och Våga.
Publiceringsdatum2014-01-15ArbetsuppgifterUpphandlings- och e-handelsenheten ingår i Konsult- och servicekontoret som är stadens centrala administrativa kontor. Våra uppgifter omfattar framförallt utföra upphandlingar i samråd med förvaltningarna, upprätta avtal i samband med upphandlingar, ge råd och stöd i avtals- och inköpsfrågor, ansvara för att driva och utveckla stadens inköpsprocess och IT-stöd från beställning till fakturering samt samordna avtalsuppföljning.
Vi söker nu en e-handelskonsult. Dina främsta arbetsuppgifter involverar systemutveckling av olika tekniska lösningar, anslutning av leverantörer till stadens inköpssystem, kvalitetssäkring av stadens inköpsprocess, analys och uppföljning av inköpen samt vara konsultativ support till beställare. En viktig del av rollen blir att bistå stadens medarbetare i frågeställningar kring beställning och fakturahantering. Du kommer att vara delaktig i och själv driva projekt och utbildningar vilket innebär mycket kontaktytor på alla nivåer inom staden.
Det är en spännande, utvecklande och utåtriktad tjänst där du får driva utvecklingsfrågor och arbeta flexibelt med möjlighet till mycket eget ansvar. Vi kommer att vara fyra personer som arbetar med e-handel inom enheten.
KvalifikationerVi söker dig som har en kombination av högskoleutbildning och yrkeserfarenhet från ekonomi eller IT. Meriterande är erfarenhet ifrån arbete med IT-system för e-handel/inköp, fakturahantering eller ekonomi samt att ha arbetat i projektform. Du är intresserad av e-handel och ekonomi och vill vara delaktig i utvecklingen av dessa områden.
Som person är du initiativtagande, tar ansvar för din uppgift och ser till att slutföra projekt. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och har en problemlösande förmåga. Med andra samarbetar du bra, är lyhörd och utåtriktad. Du kommer ofta med idéer som kan omsättas i praktiken och är kreativ.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningIndividuell lönesättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-01-29
Besök gärna vår webb om stadens arbetsliv och lediga jobb:
Klicka på denna länk för att göra din ansökanEller kontakta oss via Facebook:
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: A372086
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAdriana Buzea, Upphandlingschef 08-731 31 42
Facklig kontaktFacklig företrädare, nås via växel 08-731 30 00
FöretagLidingö stad, Konsult- och servicekontoret
AdressLidingö stad, Konsult- och servicekontoret
Stockholmsvägen 50
18182 Lidingö
Jobbnummer 1750145
Observera att sista ansökningsdag har passerat.