Driven säljsupport till Veteranpoolen i Karlskrona
Veteranpoolen AB / Backofficejobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Veteranpoolen AB i Karlskrona,
Kalmar,
Kristianstad,
Växjö,
Lund eller i
hela Sverige Är du en social, engagerad och driven person som vill verka i en händelserik, livlig och fartfylld miljö? Veteranpoolens verksamhet i Blekinge med kontor i Karlskrona och Sölvesborg växer vilket ger dig en fantastisk möjlighet att bli del av ett målinriktat team med positiv anda och kultur. Nu har du chansen att få ett roligt jobb där du ser till att pensionärer som vill fortsätta bidra till samhällets utveckling får möjlighet till det, samtidigt som de får socialt utbyte och känner sig delaktiga och behövda.
Publiceringsdatum2024-01-04Om tjänstenVeteranpoolen jobbar med företagsbemanning samt privatkunder inom områdena hantverk, trädgård och hushållsnära tjänster och har en stor pool med skickliga veteraner som utförare. Veteranpoolen i Blekinge består idag av fyra härliga kollegor med en varm familjär känsla, där du kommer vara en del av att utveckla verksamheten och säkerställa att både kunder och veteraner blir hjälpta och nöjda. Du får stort eget ansvar och ägandeskap över dina ansvarsområden för att bidra till bästa resultat för verksamheten.
Dina arbetsuppgifterRollen som säljsupport är administrativ, men även mycket kommunikativ, social, varierande och utmanande där den ena dagen sällan är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att:
Supportera säljansvarig efter ett kundmöte med administrativa uppgifter, allt ifrån att lägga mötesanteckningar i crm-systemet till att skapa en offert
Kontakta kunder med uppföljning av leverans
Ta emot och administrera kundförfrågningar via mail och telefon
Samordna och bemanna uppdrag med fokus på att skapa nöjda kunder och glada veteraner
Stödja våra veteraner med information och material
Merförsäljning till befintliga eller tidigare kunder via telefon
Planera och administrera event så som veteranfrukostar och biokvällar mm
Vem är du?
För att lyckas och trivas i rollen hos oss tror vi att du är en person med ett stort eget driv, engagemang och ansvarskänsla. Du har en utåtriktad personlighet, älskar möten med människor, är orädd för att lyfta luren till veteraner likväl som till kunder samt har en god samarbetsförmåga. Du är positiv och energisk, duktig på att prioritera och trivs i händelserika arbetsmiljöer. Du kommer som nämnts ovan bli en viktig del av ett mindre kontor, vilket ger dig chansen till att få vara med och göra skillnad. Ditt egna driv och engagemang kommer att märkas och det hoppas vi att du ser som en stor drivkraft. Vi vill att du ska tycka att det är lika kul att gå till jobbet som vi gör, och bli en del av vårt team mot framgång!
Vi tror att du som söker har en arbetsbakgrund inom serviceyrket och har jobbat mycket med människor tidigare. Vi ser gärna du har erfarenhet inom från en roll som inneburit skapande och upprätthållande av kundrelationer. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom bemanning och försäljning, där du tagit stort ansvar för ditt egna arbete. Du kommer att ha många kontaktytor och det är viktigt och naturligt för dig att sträva efter att skapa hög kundnöjdhet och goda resultat. Det är viktigt att du har goda IT-kunskaper och van att växla snabbt mellan olika program.
Passar beskrivningen in på dig? Då passar du utmärkt för den här rollen!
Vårt erbjudande
Den här rollen är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning på 6 månader. Tjänsten är på 80% med ett mycket flexibelt upplägg. Under vissa perioder är det mer att göra och andra mindre och vi jobbar därefter med stor frihet under eget ansvar. Kontoret ligger på Tennvägen 3 i Karlskrona, där vi hoppas och tror att du kommer att trivas men det finns även möjlighet att jobba hemifrån delvis.
Tillträdesdatum sker enligt överenskommelse men helst i början på mars 2024.
Låter det spännande?
Fyll enkelt i formuläret på vår hemsida senast den 31 januari 2024. Rekryteringen till den här tjänsten sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser väldigt mycket fram emot din ansökan!
Om företagetVeteranpoolen är Sveriges största bemannings- och tjänsteföretag med pensionärer som utförare. Vi har en framgångsrik affärsmodell och stark organisation som idag omsätter 385 MKR. Veteranpoolen matchar veteraners kompetens och önskemål om uppdrag med marknadens behov. Vår verksamhet bygger på att många pensionärer vill fortsätta bidra till samhällets utveckling, få socialt utbyte, känna sig delaktiga och behövda. Veteranpoolen bedriver verksamhet från 58 lokalkontor i Sverige och har sitt supportkontor i Göteborg.
Vi har en positiv kultur och verkar i en fartfylld miljö. Vi gillar det vi gör, och vår arbetsglädje och vårt engagemang smittar! Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga och att alla tar ansvar. Det är något som märks i allt vi gör - från den dagliga verksamheten till våra årliga kick-offer och konferenser. På vårt supportkontor i Göteborg finns ett starkt team som stöttar franchisetagare och deras medarbetare i allt från försäljning, IT & telefoni, administration, ekonomi och marknadsföring.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Veteranpoolen AB (org.nr 556905-1070),
https://veteranpoolen.se Tennvägen 3 (
visa karta)
371 50 KARLSKRONA
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Karlskrona
Jobbnummer 8368252
Observera att sista ansökningsdag har passerat.