Driven säljkoordinator, start omgående!
MultiMind Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
För kunds räkning söker MultiMind en person till en spännande tjänst som Sales Coordinator. Kunden är ett framgångsrikt internationellt företag inom elektronikbranschen som har verksamhet över hela världen. Du kommer jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Uppdraget startar omgående och pågår juni ut. Vi söker dig som är driven och vill få erfarenhet från ett mycket framgångsrikt företag.
Multimind söker nu en Säljkoordinator till ett mycket framgångsrikt företag. Du kommer att vara länken mellan säljare på fältet i norden och den nordiska Telecomorganisationen i Stockholm. Avdelningen du kommer arbeta på ansvarar för försäljning och marknadsföring av företagets telecomprodukter i norden. Du kommer att arbeta mycket brett och med daglig kontakt med flesta olika funktioner inom bolaget. Säljkoordinatorns roll är att stödja den nordiska telecomorganisationen med allt som händer i den dagliga verksamheten inom en bredd av olika områden. Du kommer bl.a. att:
• Stödja säljchefer och Key Account Managers med försäljningsstatistik, analyser och information kring försäljningsutveckling
• Samordna nordiska kundevent eller andra projekt.
• Vara ansvarig för den administrativa hanteringen av marknadsbudget
• Rapportera till de Europeiska och globala huvudkontoren
• Sammanställa och rapportera säljstatistik såväl externt som internt
• Uppdatera nordiska prislistor & orderläggning av varuprover
• Självständigt initiera och driva förbättringar av administrativa processer och rutiner inom ditt område
Vi ser gärna att du har en kandidatexamen inom ekonomi samt 1-4 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom en säljorganisation. Du är en avancerad användare av Excel och är van vid att arbeta i olika typer av affärssystem. Vidare har du flytande kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att jobba i en internationell miljö samt erfarenhet av att utveckla och förbättra processer. i övrigt har du ett intresse av att utvecklas mot sälj, marknadsföring, supply chain management eller business control.
För denna tjänst söker vi en person som är strukturerad, trivs med ett högt tempo och tycker om att ge service i en avancerad säljstödsroll där ingen dag är den andra lik. Det är av stor vikt att du trivs med att arbeta med analys, siffor och administration samt att självständigt driva olika förbättringsområden.
Vi erbjuder dig ett spännande arbete i en internationell och dynamisk miljö med högt tempo. Då uppdraget startar omgående ber vi dig skicka in din ansökan redag idag, vi kallar dagligen in kandidater på intervju. Tillgängligheten väger tungt för urval av kandidater.
Publiceringsdatum2013-04-17Arbetstider och omfattningHeltid/Visstid
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-05-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsabelle Rzewuski +46 8 21 67 01
FöretagMultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
Jobbnummer 1524863
Observera att sista ansökningsdag har passerat.