Driven Ekonomiassistent sökes till spännande kund i Göteborg
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Öckerö,
Härryda eller i
hela Sverige Bemannia söker nu en Ekonomiassistent till attraktiv kund i centrala Göteborg. Uppdraget kommer att starta omgående och pågå till september 2017. Finns chans till lång förlängning.
Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter:
• Ekonomiadministrativa uppgifter som att hantera domstolars budget samt löpande uppdatera och följa upp samt analysera budgetens utfall.
• Fakturahantering i ekonomisystemet Agresso.
• Granska utbetalningar i betalningssystemet KIM
• Boka tjänsteresor för personal samt attestera rese-och utläggningsräkningar
• Hantera löner
• Daglig administration
Dina kvalifikationer:
• Ekonomisk eftergymnasial utbildning eller motsvarande annan praktisk erfarenhet.
• Praktisk erfarenhet av budget, budgetanalys och/eller budgetuppföljning
• Mycket goda kunskaper i svenska språket både tal och skrift.
• Goda kunskaper och erfarenheter av att använda Office-paketet
Dina personliga egenskaper:
Vi söker någon som kan arbeta självständigt men också god samarbetsförmåga och servicekänsla. Du ska vara flexibel, ha prioteringsfråga och vara stresstålig. Du ska även ha förmågan att upprätthålla struktur, effektivitet och noggrannhet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid visstid
Publiceringsdatum2017-05-02ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKajsa Lidén
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3470460
Observera att sista ansökningsdag har passerat.