Driven Client Coordinator/Account Owner sökes omgående!

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du ha en arbetsdag i ett högt tempo med fokus på internationella kontakter, service och försäljning? Vi på Adecco Office & HR ger dig en möjlighet att utvecklas på ett dynamiskt företag inom logistikområdet.

Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som Client Coordinator/Account Owner så kommer du att arbeta mycket med kundkontakter, både mot den svenska såväl som den internationella marknaden. I dina arbetsuppgifter ingår att hantera administrationen kring säljkonton och exportflöden samt ansvara över din egen kundbas och svara på diverse frågor gällande logistikprocesser. Vidare kommer du att arbeta proaktivt med att förbättra kundens upplevelse, detta genom ett professionellt bemötande och med en hög känsla för service.  

Uppdraget är på heltid med start 12 augusti, arbetstid kontorstid, och med varaktighet till och med 31 december 2013. Du kommer att arbeta som konsult och bli uthyrd till ett av våra kundföretag i Göteborg.

Vem trivs här?
Har du mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska, i både tal och skrift och är van datoranvändare kommer du snabbt att komma in i dina nya arbetsuppgifter. Är du dessutom erfaren användare av Excel och har en analytisk förmåga är detta rätt tjänst för dig! Som positivt ses tidigare erfarenhet inom försäljning, customer service och/eller shipping.

Är du en driven person med mycket energi, en positiv inställning och som har en vilja att lära dig nya saker kommer du att trivas på denna arbetsplats. Vidare är du en social teamplayer med god kommunikationsförmåga som tycker om att interagera med andra människor. Att arbeta i ett högt tempo med tvära kast och nya utmaningar ser du som positivt. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta gärna Kandidatsupport på tel 08-598 980 10.

Vid frågor angående uppdraget kontakta gärna Gabriella Levi på 031-725 45 35, gabriella.levi@adecco.se

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-06-28

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriella Levi

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG

Jobbnummer
1595542

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: