Driftsättningsansvarig/projektledare med lönekompetens

Hogia Mid Office AB / Ekonomiassistentjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hogia Mid Office AB i Stenungsund

Hogia Mid Office AB vänder sig till mindre och medelstora företag och vår ambition är att erbjuda administrativa standardsystem som förenklar det dagliga arbetet.

I Hogia MidOffice arbetar vi med allt från försäljning till driftsättning och support.

Vi söker nu en ny kollega till en kombinerad tjänst inom driftsättning och support. Du kommer att ansvara för driftsättningen vilket innebär att du är spindeln i nätet för att säkerställa att kundens system kommer i drift. Du kommer även själv att praktiskt utföra driftsättningar. Du tar vid när försäljningsansvarig skrivit avtal med en kund och säkerställer implementationen. Du tillser tekniska resurser för eventuell konvertering och installation och säkerställer att leverans och uppstart sker enligt överenskommelse. Du kommer även att arbeta med kundsupport inom lön/HR via telefon och webb. Våra kunder är små och medelstora bolag inom olika branscher. De vänder sig till oss i första hand med frågor relaterade till löneprocessens olika delar kopplade till vårt HR/ lönesystem. Du kommer även att genomföra kortare konsultationer, oftast via webben. Vår service är en avgörande del i våra kunders upplevelse av Hogia som systemleverantör. I rollen ingår också att agera presale tillsammans med våra säljare.

Det är ett givande och roligt arbete tycker vi som jobbar här. Vi hoppas att just du tycker att det låter spännande och vill bli vår nya kollega.

Vi tror att du...

• har goda kunskaper från lönearbete och erfarenhet från projektledning. Du har förmågan att hålla många bollar i luften och kan snabbt byta fokus och anpassa dig till situationen. För att trivas i rollen och hos oss är det viktigt att du tycker om problemlösning, har en positiv inställning och en önskan om att ge kunden bästa möjliga service på ett pedagogiskt och tydligt sätt.

Att arbeta hos oss

Vi jobbar långsiktigt i allt vi gör, när vi utvecklar produkter och i relation till våra medarbetare och kunder. Vi är måna om att skapa en miljö där medarbetare får ta ett tydligt ansvar med stora möjligheter till utveckling. Vi tror att vi presterar bäst när vi är raka och tydliga i vår kommunikation och våra ansvarsområden, att vi vågar ta för oss men även att be om hjälp. Vi arbetar systematiskt med utbildning, uppföljning och och lär av varandra i en prestigelös miljö. Vi hjälps åt helt enkelt. Följ gärna Hogiagruppen i sociala medier för att få en inblick i hur det är att arbeta hos oss.

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!

P.S. Vi tycker om att ha roligt på jobbet och många av oss hämtar energi och inspiration från sociala aktiviteter. Bland annat har vi en egen löparklubb, Hogia Running Club, en egen kör, "In Voice", och en egen konstförening som anordnar utställningar och konstlotterier.

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre bokföringsprogram för enmansföretaget till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 27 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Varaktighet, arbetstid
100. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2018-05-09

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-10
Ange följande referens när du ansöker: 2018/35
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Hertin, Talent Acquisition Specialist 0303-66792

Företag
Hogia Mid Office AB

Adress
Hogia Mid Office AB
Hakenäs 101
44447 Stenungsund

Kontorsadress
Hakenäs 101

Jobbnummer
4134496

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hogia Mid Office AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hogia Mid Office AB: