Distriktsansvarig Säljkonsult med utvecklingsmöjligheter till Sa
mySafety / Säljarjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Sandviken,
Ovanåker,
Gävle,
Hofors,
Ockelbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos mySafety i Sandviken,
Gävle,
Tierp,
Falun,
Borlänge eller i
hela Sverige mySafety erbjuder produkter och tjänster som ökar människors trygghet i vardagen. Genom bl a spärrtjänst, nyckelreturservice samt stöldmärkning och larm hjälper vi till att skydda hem, bilar och personliga ägodelar. mySafety ägs av Litorina Capital och har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster med verksamhet i Norden och Östeuropa . Vi har över 1,5 miljoner användare. Vårt huvudkontor finns på Gärdet i Stockholm. Vi är medlemmar i Kontakta och har kollektivavtal med Unionen.
Vi söker dig som vill jobba inom ett framgångsrikt koncept i en framtidsbransch.
Vem kan bli Säljkonsult för mySafety?
Svaret är: Varje man/kvinna som har ett brinnande säljintresse, har förmågan och tycker om att ta eget ansvar och förväntar sig utvecklingsmöjligheter. Krav på egen dator, bil och B-körkort.
För att bli konsult för mySafety i eget distrikt krävs ingen erfarenhet från branschen men det är naturligtvis en fördel och meriterande med en bakgrund som eventsäljare eller ngn annan inriktning inom uppsökande försäljning mot privatkonsumenter. Vi erbjuder dig utbildning och support angående hur man säljer våra tjänster och utvecklar sitt distrikt. Det viktigaste för att lyckas är att du har ett genuint säljdriv, en vilja att lyckas och är djupt serviceorienterad.
mySafety står för marknadens mest kompletta tjänster inom segmentet vardagssäkerhet.
Du erbjuder tjänsterna till slutkund inom tilldelat distrikt. Dina säljplatser finner och bokar du i dagligvaruhandeln i din region. Vanliga säljlocations är mindre livsmedelsbutiker, köpcentrum, marknader och ibland mässor. Framförallt jobbar du med vår tjänst SpärrService Plus. Med SpärrService Plus kan kunden känna sig trygg vid förlust av konto- id- betalkort samt mobiltelefon. Tjänsten är marknadens mest kompletta vardagssäkra skydd då den också inkluderar skydd för nycklar, bagage, cyklar, bärbar dator, Ipad mm. Kundens prislapp är endast 49 kr/mån (singel) alt 59 kr/mån (familj). För mer info se
www.mysafety.seDu jobbar i ett eget distrikt med eget ansvar utan att stå ensam.
Vi ger dig komplett utbildning i våra tjänster på vårt huvudkontor i Stockholm och ser till att du är väl förtrogen med mySafetys tjänster och värderingar. Vi har också kontinuerliga säljmöten där du får bekanta dig med dina kollegor spridda över hela landet.
Vill du veta mer om ditt framtida och uppdrag och dina utvecklingsmöjligheter? Välkommen att kontakta Niklas Öfverström 070-962 31 01.
Skicka din intresseanmälan senast den 29 december 2012 till:
Kontakt; Field Manager, Niklas Öfverström, 070 - 962 31 01,
niklas.ofverstrom@mysafety.seLäs mer på
www.mysafety.sePubliceringsdatum2012-12-14Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNiklas Öfverström, Field Manager 070-962 31 01
FöretagmySafety
AdressmySafety
Tegeluddsv. 76
11528 Stockholm
Jobbnummer 1417560
Observera att sista ansökningsdag har passerat.