Deloitte - redovisningsassistent till Östersund
Deloitte AB / Redovisningsekonomjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Deloitte AB i Östersund,
Åre,
Sundsvall,
Umeå,
Piteå eller i
hela Sverige Deloitte erbjuder tjänster inom revision, redovisning, skatt, riskhantering, finansiell rådgivning, business consulting och outsourcing av ekonomifunktioner. Vi är en del av det globala nätverket Deloitte Touche Tohmatsu Limited med cirka 170 000 medarbetare i 140 länder. Med förstklassig kompetens och lokal expertis samverkar vi inom nätverket för att skapa och skydda värden för våra klienter, oavsett var i världen de bedriver sin verksamhet. I Sverige är vi 1 100 medarbetare vid ett trettiotal kontor och vi finns på flera orter i Jämtlands län.
Har du vad som krävs för att jobba på Deloitte?
Östersunds kontor består av 130 medarbetare fördelade inom redovisning, revision, lön och skatt. Det dagliga arbetet inom redovisning innebär att vi bistår våra klienter i redovisnings- och skattefrågor, ekonomistyrning, analys och rapportstöd. Våra klienter är allt från små till medelstora företag och dessa verkar inom såväl den lokala, nationella som den globala marknaden. Redovisningen till våra klienter i vårt närområde bedriver vi antingen från vårt kontor alternativt på plats hos vår klient. Våra distansoberoende klienter kännetecknas främst av större transaktionsvolymer som t ex verksamheter som bygger sin verksamhet utifrån ett kedjekoncept alternativt finns inom fastighetsekonomibranschen.
Vi söker
Dig som har gymnasiekompetens med ekonomisk inriktning, är nyutexaminerad redovisningsekonom från högskola/universitet alternativt YH-utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom ekonomi och redovisning, antingen från redovisningsbyrå och/eller från arbete inom någon ekonomifunktion. I rollen som redovisningsassistent på vår fastighetsekonomiavdelning arbetar du bl.a. med kund- och leverantörsreskontra, månadsvisa avstämningar samt hyresadministration. I arbetet ingår mycket klientkontakt, nästan uteslutande per telefon och e-post, vilket förutsätter att du har en mycket god känsla för klientservice och ett professionellt bemötande. Arbetet utförs under eget ansvar men med stöd av teamet, därför är det viktigt att du står för laganda, är lyhörd och flexibel.
De system vi arbetar med är 3L och Baltzar.
Vi erbjuder
Du har tillgång till ett kraftfullt nätverk av erfarna kollegor såväl lokalt, nationellt som internationellt. Du har stor frihet och möjlighet i att utveckla dig själv och vår verksamhet. Vi arbetar i en modern och funktionell kontorsmiljö där atmosfären är rolig och trivsam. Vill man så finns det möjligheter att delta i en mängd olika personalsociala aktiviteter. Du har även tillgång till en träningslokal på arbetsplatsen.
Din ansökan
Du ansöker online på
www.deloitte.com/se/ledigajobb Din ansökan ska bestå av ett personligt brev, cv och betygskopior från utbildningar samt tjänstgöringsbetyg. Ansök så snart som möjligt, då vi löpande kallar till intervjuer. Sista ansökningsdag är den 3 februari 2012.
Frågor
Vid eventuella frågor gällande ansökningsförfarandet är du välkommen att kontakta Maria Nedermo på Human Resources på telefon 075-246 31 00. Har du frågor kring tjänsterna kontaktar du Pelle Bergstrand, ansvarig avdelningschef, på 070-318 55 47.
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2012-01-20Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagDELOITTE AB
AdressDELOITTE AB
83126 Östersund
KontorsadressRingvägen 31
Östersund
KontaktuppgifterTelefonnummer: 075-246 45 00
Jobbnummer 1134004
Observera att sista ansökningsdag har passerat.