Datorkunnig informationsassistent till konsultuppdrag
Poolia Sälj&Marknad AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Sälj&Marknad AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje eller i
hela Sverige Poolia Sälj&Marknad AB
Presentation
Nu söker vi en effektiv informationsassistent till ett spännande konsultuppdrag som sträcker sig sex månader fram i tiden. Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Under uppdraget kommer du att vara anställd hos Poolia Sälj&Marknad AB men placerad hos vår kund i centrala Stockholm.
Poolia är ett möjligheternas företag där du kan växa och utvecklas i din yrkesroll i ett rasande tempo. Genom oss får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken.
Att vara konsult på Poolia är ett strategiskt steg i din karriär. Du hamnar i strålkastarljuset – både hos oss på Poolia, hos våra kunder och de medarbetare du kommer i kontakt med på de arbetsplatser du befinner dig. Missa inte chansen att bli en av våra eftertraktade konsulter.
Publiceringsdatum2009-03-06Dina arbetsuppgifterSom informationsassistent hos vår kund kommer du att assistera kommunikationschefen samt stötta webbredaktören. Vidare innebär uppdraget ansvar för uppdatering av intranätet samt att vara delaktig i framtagande av ny webbplats.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har högskoleutbildning eller motsvarande med inriktning mot information och flerårig erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från reklambyrå.
Dina datorkunskaper är mycket goda och du har erfarenhet av att skriva för webb. Vi ser gärna att du har kunskap ibland annat EPI-server, InDesign och Photoshop. Du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och har ett väl utvecklat sinne för bild och form.
Du har erfarenhet och trivs med självständigt arbete samtidigt som du har en mycket god samarbetsförmåga. Vidare är du ansvarsfull, noggrann och strukturerad.
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan.
På grund av hög arbetsbelastning har vi dessvärre inte möjlighet att ta emot frågor via telefon eller e-post rörande denna tjänst.
Förmåner
Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram.
Dessutom får du din alldeles egna karriärcoach i form av din konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär?
Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Företagsbeskrivning
Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i sex länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-03-22
Ange följande referens när du ansöker: 18924
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagPoolia Sälj&Marknad AB
AdressPoolia Sälj&Marknad AB
Jobbnummer 413280
Observera att sista ansökningsdag har passerat.