Dansktalande lager och orderadministratör

Experis Sverige / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Helsingborg, Höganäs, Landskrona, Ängelholm, Perstorp eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

I denna rekrytering söker vi en dansktalande lager och orderadministratör. Arbetsgivaren är ett varuproducerande företag beläget i Helsingborg. Tjänsten är en heltidstjänst.

Publiceringsdatum
2012-08-21

Dina arbetsuppgifter
I din roll som lager och orderadministratör ansvarar du för hela flödet från inkommande order till leverans. I tjänsten ingår arbetsuppgifter såsom;
• support till både kunder och företagets säljare
• orderregistrering och leveransplanering
• packning av paket till den danska marknaden
• uppackning av returer samt hantering av dessa
Det kan även förekomma översättningsarbeten från svenska till danska, utskick av kampanjmaterial och broschyrer till den danska marknaden.

Vem är du?
Du har några års erfarenhet av liknande arbete. Du talar och skriver flytande både svenska och danska, och du har även goda kunskaper i engelska. Du arbetar obehindrat i MS Office och har vana av något affärssystem.
Som person är du säljande, nyfiken, initiativtagande, rak och tydlig. Du trivs i rollen som "spindeln i nätet".
Du tycker om att arbeta självständigt men är också en god lagspelare. Då det är ett mindre kontor bör du vara villig att hugga i där det behövs och tycka om att hjälpa andra.

Kontaktperson för detta jobb
Tycker du att det låter intressant? Ansök då med ett registrerat och uppdaterat CV genom att klicka på "Ansök" här nedan. Vi arbetar med ett löpande urval vilket innebär att vi gärna ser din ansökan snarast
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Petra Lindekrantz 042-37 16 33, petra.lindekrantz@se.experis.com

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petra Lindekrantz, 042-371633

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1319625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: