Dansktalande kundservicemedarbetare till världskänt bilmärke!
Stockholm, Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
2013-02-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kundservicemedarbetare till världskänt bilmärke!" (publicerad 2013-06-17) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm Teleperformance Nordic AB
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 49 länder med mer än 135.000 anställda på 260 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 11 kundservice i Norden med 2000 anställda. Se även
www.teleperformance.comHar du god problemlösningsförmåga och ett brinnande intresse för att arbeta med service? Vill du lära dig mer om bilar?
Då har vi det perfekta arbetet för dig!
Du kommer i din roll som dansktalande kundservice medarbetare för Renault främst att hantera inkommande samtal gällande kundtjänst, ordermottagning, förfrågningar, reklamationer samt generera säljmöjligheter. I din tjänst ingår även hantering av kundklagomål då du även kommer att genomföra kvalitativa utgående samtal för återkoppling till kund. Fokus är att ge bästa möjliga service och lösa kundens problem.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en bra introduktionsperiod samt en kund och produktutbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med fina karriärmöjligheter. Då tjänsten är stationerad ute hos kund kommer du att sitta i lokaler som är belägna i Kista.
Vi arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i kundvård. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt.
Vem är du?
Vi letar efter dig som vet att service är en viktig del av din framtida karriär. Vi ser helst att du har dokumenterad erfarenhet inom kundhantering men det är inget krav.
Viktiga personliga egenskaper:
• Du är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd.
• Du har mycket goda kunskaper i danska, svenska och engelska.
• Du vill jobba och utvecklas inom service.
• Du tycker om att arbeta i ett högt tempo.
• Du har ett bilintresse.
• Du har god datorvana.
Du är en självgående person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se topp resultat. Du är orädd och en person som hela tiden tänker framåt och som inte är rädd för att hugga i och försöker alltid se lösningar istället för problem. Du är prestigelös och ser teamarbete som en självklarhet.
Startdatum: Enligt överenskommelse.
Motivera varför du vill ha just detta jobb och varför vi ska välja just dig!
Publiceringsdatum2013-02-04Arbetstider och omfattning100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-10
Ange följande referens när du ansöker: 2012/84
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLouise Hamilton, Recruiter 070-811 14 79
Facklig kontaktUnionen 08-610 22 04
FöretagStockholm, Stockholm
AdressStockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm
Jobbnummer 1456300
Observera att sista ansökningsdag har passerat.