Dansktalande kundservicehandläggare inom e-handel, fully remote
Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Stockholm,
Solna,
Eskilstuna,
Älvkarleby,
Gävle eller i
hela Sverige Talar du danska, vill arbeta på distans och motiveras av att tillsammans med ett starkt team ge kundservice i världsklass? Då kan på Xzakt vi ha rätt utmaning för dig!
Vi växer och söker därmed fler stjärnor som vill jobba tillsammans med vår uppdragsgivare inom e-handel - Europas ledande nätbutik för mode och skor på nätet!
På Xzakt vill vi skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vi kan vara den första och den sista kontakten för kunden och därmed bli en representant för hela varumärket. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert.
På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
Tävlingar och bonusar utöver ordinarie lön, som tillkommer utifrån en bonusmodell som baseras på din insats.
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.
En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.
Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen.
I rollen som kundservicehandläggare behöver du:
Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)
Tala och skriva obehindrat på danska
God datorvana
Rent brottsregister
Meriterande är om du:
Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt
Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor
Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål
Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad
Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss!
Du startar tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter arbetar du med ditt team på distans för att hjälpa privatkunder över telefon med frågor kopplat till e-handel. Du besvarar frågor kopplat till något av de olika steg i köpprocessen (order, leverans, ånger, produktinformation och så vidare) som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare.
För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.
Timlön: Timlön under 24 år: 112,16. Timlön över 24 år: 129,96
OB-tillägg kvällar och helger enligt kollektivavtal.
Anställningsstart: 20/11
Anställningsgrad: Distans arbete på heltid eller deltid enligt överenskommelse. Vecka 47-51.
Arbetstiderna är förlagda någonstans mellan 08:00 - 22:00 mån-sön.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivare Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913)
Jobbnummer 8158119
Observera att sista ansökningsdag har passerat.