Dansktalande kundserviceagent
Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2016-09-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kundserviceagent" (publicerad 2024-10-17) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige TALAR DU DANSKA OCH VILL JOBBA MED VÅRA NORDISKA GRANNKUNDER? SÖKER DU ETT VARIERAT, FARTFYLLT OCH MERITERANDE JOBB MED SERVICEFOKUS INOM E-HANDELSBRANSCHEN? HÄR ÄR DIN MATCHNING!
Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Med 20 års erfarenhet av näthandel har grundarna tagit nya marknadsandelar i babybranschen. Vi servar idag fler än 600 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 21 000 kvm stora lager med över 45 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik och kunnig kundservice är några grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. Snabbare. Smartare. Enklare.
Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Vår framgångsrika tillväxt innebär möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster och ta kliv på karriärstegen. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.
Ansvar:
Vi söker en positiv dansktalande kundserviceagent som tycker det viktigaste är att ge fantastisk service. Vår danska hemsida,
www.jollyroom.dk , lanserades hösten 2013 och det danska kundserviceteamet är idag tre personer. Syftet med tjänsten är att ge utomordentlig service till våra danska kunder.
Publiceringsdatum2016-09-27Dina arbetsuppgifter• Svara på kundfrågor per telefon och e-post
• Retur och reklamationshantering
• Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår avhämtningsbutik
• Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och utveckla avdelningen
Kvalifikationer• Mycket goda kunskaper i danska, både skrift och tal.
• Goda kunskaper i svenska
• Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundtjänst
• Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
Dina personliga egenskaper• Serviceinriktad
• Pedagogisk
• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Självgående
Vi erbjuder:
• Entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Friskvårdsbidrag
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Upplägg och ansökan:
• Start: Snarast möjligt
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra
• Arbetstider: Vardagar kl. 08-17
• Ansök genom att maila CV, personligt brev till
jobb@jollyroom.se , döp mailet till "Dansk kundservice"
• Kontakt: Nicole Berger via
nicole.berger@jollyroom.seSom ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-27
Ange följande referens när du ansöker: Dansk kundservice
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@jollyroom.seKontaktNicole Berger
jobb@jollyroom.seFöretagJOLLYROOM AB
AdressJOLLYROOM AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra
KontorsadressTagenevägen 58
Hisings Kärra
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
jobb@jollyroom.se Jobbnummer 3073049
Observera att sista ansökningsdag har passerat.